تجمع "مدافعان حرم ایران اسلامی" در دانشگاه اصفهان برگزار شد

تجمع "مدافعان حرم ایران اسلامی" در محکومیت هتک حرمت برخی دانشجویان دانشگاه اصفهان و آشوب‌های رخ داده در روزهای گذشته با حضور پرشور دانشجویان انقلابی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این تجمع خودجوش از مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا مقابل تجمع هنجارشکنانه برخی دانشجویان ادامه یافت.

دانشجویان انقلابی دانشگاه اصفهان با در دست داشتن پلاکاردهایی مانند: «چو ایران نباشد تن من مباد»، «دانشجو مؤذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز جامعه قضا می‌شود»، «ایران منهای ولایت، ایران چند پاره و تجزیه شده‌است»، «مهسا اسم رمز تجزیه ایران است» نسبت به اهانت برخی از دانشجویان نسبت به پرچم ایران اعلام انزجار کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی موضع روشن خود را نسبت به آشوبگران و جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند، شعارهای دانشجویان شامل؛ «مرگ بر فتنه گر»، «دانشجوی باغیرت بصیرت بصیرت»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است»، «زن عفت کرامت، مرد غیرت شهادت»، «استقلال آزادی ایران وطن آبادی»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» بود.

همچنین دانشجویان انقلابی با به سردادن شعار «گفت‌وگو، گفت‌وگو راه حل این مسئله است» دانشجویان هنجار شکن را به گفت‌وگوی منطقی دعوت کردند.

در مقابل تعدادی از دانشجویان که روز گذشته در دانشگاه اصفهان اقدام به برگزاری تجمع غیرقانونی و هنجارشکنانه کرده بودند با توهین به اجتماع دانشجویان انقلابی کار خود را آغاز کردند.

برخی از این دانشجویان که جمعیت خود را در برابر دانشجویان انقلابی کم و ناچیز می‌دیدند، رفته رفته از تجمع جدا و متفرق شدند. تعدادی از دانشجویان هتاک که از راهپیمایی دانشجویان انقلابی عصبانی بودند با حمله به یکی از دانشجویان انقلابی، او را مورد ضرب و شتم قراردادند که بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا حال این دانشجو مساعد و جراحات او سطحی است.

تجمع مدافعان حرم ایران اسلامی پس از چند ساعت به اتمام رسید و دانشجویان شرکت کننده در این تجمع اعلام کردند تا زمانی که سفره هتک حرمت در دانشگاه برچیده نشود میدان را ترک نخواهند کرد و روزهای آینده نیز اقدام به برگزاری تجمع خواهند کرد.

کد خبر 609707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.