از تمام ظرفیت فرزندان شاهد در شهرداری تبریز استفاده می‌شود

شهردار تبریز گفت: مقرر شده است در هر یک از مناطق ده‌گانه تبریز یک نفر رابط امور فرزندان شاهد انتخاب شود تا منعکس‌کننده مشکلات این افراد باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز، اظهار کرد: این جلسات می‌تواند بستری مناسب برای ایجاد ساختاری موفق جهت رسیدگی به خواسته‌های بحق فرزندان شاهد باشد.

وی افزود: هدف از این جلسات ساماندهی سیستمی برای رفع مشکلات این قشر است. مقرر شده است تا در هر یک از مناطق ده‌گانه تبریز یک نفر رابط امور فرزندان شاهد انتخاب شود تا منعکس‌کننده مشکلات این افراد باشد.

شهردار تبریز تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های منابع انسانی موجود در شهر تبریز و قشر فرزندان شاهد شاغل در مجموعه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: به همت تلاشگران مجموعه شهرداری تبریز برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته، طی شش ماه نخست سال جاری تحقق صددرصدی بودجه شهرداری اتفاق افتاده است.

به گفته هوشیار، در راستای رسیدگی به مشکلات فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز، کارگروهی با حضور محبوب تیزپاز قائم‌مقام شهردار، مهدی عالم‌علیایی مدیرکل سرمایه انسانی، جلیل با حجب مسئول امور ایثارگران و نمایندگانی از فرزندان شاهد تشکیل شده تا جلسات این کارگروه به‌صورت ماهیانه برگزار شود و نتایج آن پس از بررسی، به صورت آماری به شهردار تبریز اعلام شود.

کد خبر 609700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.