ساماندهی فضای سبز کیو با صرف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف آسفالت، کاشت درخت، فضای سبز، گل و آب‌نمای شهربازی کیو شده است.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات عمرانی و فضای سبز شهربازی کیو توسط سازمان فضای سبز و عملیات عمرانی کف آن با توجه به مفاد قراردادی که داشتیم توسط شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه نگهداری فضای سبز شهربازی کیو به پیمانکار واگذار شده است، افزود: فاز نخست شهربازی کیو با ۷۰ درصد پیشرفت کاری به بهره‌برداری رسیده است و با نصب چهار دستگاه باقی مانده تا پایان سال به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هشت دستگاه شهربازی، تونل وحشت و سالن سرپوشیده کیو فعال است و با تعهدی که از سرمایه‌گذار گرفته شده است تا کمتر از یک سال آینده چهار وسیله بازی باقی مانده نیز نصب می‌شود و شهربازی به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهربازی کیو با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده و تاکنون ۱۷ دستگاه این شهربازی با وسایل و تجهیزات آن پس از تأیید اداره کل استاندارد مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.
 

کد خبر 609669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.