راهبرد برزیل برای ترویج تحولات دیجیتالی

گزارش‌ها حاکی است که مدیران برزیلی از اینترنت اشیا به عنوان بهترین رویکرد برای ایجاد تحولات دیجیتالی در شهرها بهره‌ می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بهره‌گیری از خدمات مربوط به اینترنت اشیا در برزیل طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و آژانس‌های دولتی و کمپانی‌های غیردولتی کوشیده‌اند از این رویکرد برای جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها استفاده کنند. بدیهی است که اینترنت اشیا امکان نظارت و مدیریت از راه دور خدمات را فراهم می‌آورد، ضمن این‌که بهره‌گیری از داده‌ها و هوش مصنوعی نیز برای تصمیم‌گیری از اهمیت بسیار بالایی در صنایع مختلف نظیر کشاورزی تجاری، لجستیک پزشکی و تولید برخوردار شده است.

پروژه‌های اینترنت اشیا در کمپانی‌ها و آژانس‌های دولتی برزیل طی چند سال گذشته از سطح فردی تا عمومی به طور چشمگیری گسترش یافته است و به بخشی اساسی از استراتژی‌های مربوط به تحولات دیجیتالی در کشور تبدیل شده است. این فناوری امکان نظارت بر مکان و حرکت انسان‌ها، خودروها، تجهیزات، کالاها و حیوانات را از طریق ابزارهای هوشمند فراهم می‌آورد و به واسطه همین قابلیت، مدیران را از میزان استفاده روزانه از خدمات شهری آگاه می‌کند.

راهبرد برزیل برای ترویج تحولات دیجیتالی

امروزه بسیاری از کمپانی‌های برزیلی که از فناوری اینترنت اشیا بهره می‌گیرند، متکی بر اکوسیستمی از ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در زمینه مشاوره، پیاده‌سازی تکنولوژی و مدیریت پایدار هستند و همکاری خود را با نهادهای مختلف برای اثربخشی هرچه بیشتر خدمات خود ضروری می‌دانند.

خدمات مشاوره اینترنت اشیا در برزیل توسط کمپانی‌های سنتی با متخصصان این فناوری و همچنین، کمپانی‌هایی با بهره‌گیری از خدمات فنی که همواره پیشنهادهای استراتژیک ارائه می‌دهند، اتخاذ می‌شود.

در برزیل، اینترنت اشیا اغلب توسط نهادهای مشاوره سنتی با کارمندان متخصص اینترنت اشیا و همچنین کمپانی‌هایی با بیشترین بهره‌گیری از خدمات فنی اتخاذ می‌شود. با این حال، در پی افزایش آگاهی سایر نهادهای سراسر کشور از قابلیت‌های این استراتژی، بهره‌گیری از آن به طور مداوم در حال گسترش است و داوطلبان می‌کوشند از پتانسیل‌های اینترنت اشیا برای رونق کسب و کار خود بهره ببرند و در لیست تجارت‌های برتر کشور قرار بگیرند. شواهد حاکی است که از نظر تاریخی و به لحاظ قانونی، تعداد کمپانی‌های مخابراتی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت اشیا در برزیل بیشتر از سایر کشورهای دنیا است و این فناوری در شهرهای مختلف آن به ایجاد مناطق هوشمند، توسعه کشاورزی تجاری، صنعت، زنجیره‌های تأمین و نظارت بر بیماری‌ها و پیشگیری از ابتلا به آن‌ها کمک زیادی کرده است.

کد خبر 609667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.