برای تعریض «خط ۴ حصار» ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شد

سرپرست شهرداری کرج گفت: پروژه تعریض خط ۴ حصار پس از سه سال با صرف هزینه‌ ۵۵۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه پروژه تعریض خط ۴ حصار از سه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه علاوه بر اینکه کارکرد درون‌شهری دارد، به کاهش ترافیک حاشیه شهر و انتقال مسافران از تهران به جاده چالوس کمک می‌کند.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای تعریض خط ۴ حصار، تصریح کرد: برای این پروژه ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه توسعه پارک‌ها در مقیاس محله یکی دیگر از مأموریت‌های مجموعه مدیریت شهری است، ادامه داد: تاکنون ۱۵ پارک در کرج به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال جاری نیز وعده افتتاح ۳۰ پارک محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام توان و تلاش همکاران خوب من در مجموعه مدیریت شهری رفع نیازها و جامه عمل پوشاندن به مطالبات شهروندان است و باید بپذیریم بسیاری از مطالبات آنها از سال‌های گذشته باقی مانده است.

غفاری گفت: کرج با سایر شهرها متفاوت و توسعه بسیار شتاب‌زده‌ای داشته است که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در مناطق مختلف آن شده است، اما با این وجود در دو دهه گذشته اتفاقات خوبی در این کلان‌شهر رخ داده است.

وی با اشاره به دلایل آغاز نشدن عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال جاری، گفت: ۷۵ درصد بودجه عمرانی تعهد شده است، اما درصد جذب با کندی همراه بوده است که تلاش می‌کنیم این ضعف در شش ماهه دوم امسال برطرف شود.

سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: مطالبات شهروندان تنها در حوزه عمرانی نیست، چراکه معضلات ترافیکی و انجام طرح‌های فرهنگی از دیگر خواسته‌های مهم شهروندان است که باید برای آنها چاره‌ای اندیشید و در این حوزه‌ها نیز اقدامات مؤثری انجام داد.

کد خبر 609652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.