ضرورت اعمال نگاه کارشناسی در اجرای پروژه‌های شهری

شهردار زرند گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند به پیشبرد اهداف شهرداری کمک کند.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم مدیریت شهری زرند کسب رضایت شهروندان است و این امر با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های جدول‌گذاری بلوار فردوس، اجرای نمای المان میدان نماز، بوستان ۷ تیر، کوچه شهید عربزاده ۱۱، بوستان قرنی در دست اجرا است، افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی می‌تواند در ایجاد نشاط اجتماعی، سرزندگی و امید به زندگی شهروندان تأثیرگذار باشد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: حرکت مجموعه مدیریت شهری به سوی پیشرفت و آبادانی شهر قابل تحسین است، و در اجرای پروژه‌های عمرانی نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند به پیشبرد اهداف شهرداری کمک کند.

ضیاءالدینی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب و اصولی همراه با تلاش و جدیت لازمه موفقیت برنامه‌های شهرداری است، تاکید کرد: پیشبرد اهداف مدیریت شهری نیازمند تلاش و کوشش بیشتر در همه زمینه‌ها است و اجرای این مهم با تلاش نیروهای شهرداری ممکن می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در بخش ترمیم نوارهای حفاری شده فاضلاب شهری در سطح شهر توسط شش اکیپ شهرداری، گفت: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات، در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت‌مندی شهروندان است.

شهردار زرند افزود: چهره شهر با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می‌کند و لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده معابر می‌تواند بر چشم‌انداز و فضای ظاهری شهر تأثیر زیادی بگذارد.

ضیاءالدینی تاکید کرد: شهرداری سعی دارد با جلوگیری از حفاری‌های بیجا و مدیریت حفاری‌ها، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری کند، امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم رضایت شهروندان را حاصل کنیم.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان قرار دارد و با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 609636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.