مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۱ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان، قصاص برای نامادری قاتل، سوزاندن جسد یک دختر در کلینیک زیبایی، سقوط پژو ۲۰۶ از پل با پنج کشته و زخمی، نقش پرستار خانگی در قتل پیرمرد و انفجار هولناک ساختمان چهار طبقه در پرند را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه یازدهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

مرد جوانی که با مراجعه به پلیس مدعی بود پنج نفر را به قتل رسانده است، پس از بررسی‌های پلیسی به دستور بازپرس جنایی در مرکز روانی بستری شد.

بیشتر بخوانید

زن میان‌سالی که متهم است پسر شوهرش را به قتل رسانده و جسد او را در کوچه رها کرده است، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

بیشتر بخوانید

در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت سقوط یک دستگاه پژو ۲۰۶ از پل و سقوط به داخل زیرگذر در محور مورچه‌خورت به اصفهان که منجر به جان باختن چهار نفر و مجروح شدن یک نفر شده بود را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تیر سال ۹۹ با شکایت زن سالمندی که مدعی بود برادر بیمارش توسط پرستار خانگی‌اش به شکل مشکوکی فوت کرده آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران اداره دهم آگاهی گفت: برادرم هاشم به علت بیماری نیاز به مراقبت زیاد داشت به همین خاطر یک خانم ۳۵ ساله به نام مریم را از طریق یک شرکت خدماتی استخدام کرده بودم.

بیشتر بخوانید

سه نفر که برای گرم کردن فضای داخل چادر از منقل زغالی استفاده کرده بودند، بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر پرند از انفجار مهیب در یک ساختمان چهار طبقه در پرند و مجروح شدن دو نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید

سردار محمد احمدی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دو نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهم تحت عنوان وارد کننده تجهیزات پزشکی کلاهبرداری کرده بود.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک قاتل فراری که با تهیه مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشت، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 609630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.