گوگل پیکسل ۷ از قابلیت Face Unlock پشتیبانی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری جدید گوشی‌های گوگل پیکسل هفت با پشتیبانی از قابلیت Face Unlock و امکان استفاده از دو eSIM به صورت همزمان وارد بازار می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌نظر می‌رسد که گوشی گوگل پیکسل هفت از قابلیت Face Unlock پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت که ایمنی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد، پیش از این تنها در گوشی‌های پیکسل چهار و پیکسل 4XL وجود داشت و اکنون به نظر می‌رسد که گوگل دوباره قصد دارد پشتیبانی از Face Unlcok را در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل هفت بگذارد.

آنچه درباره قابلیت Face Unlock در پیکسل هفت جای بحث دارد، میزان استفاده و نحوه کاربرد این قابلیت در گوشی‌های جدید گوگل است. قابلیت ذکر شده به کاربر اجازه می‌دهد قفل گوشی را باز کند، اما اینکه می‌توان از این ویژگی برای پرداخت‌های NFC یا احراز هویت در برنامه‌ها استفاده کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

با توجه به اینکه پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو فقط یک دوربین سلفی در پنل جلویی دارد و برای ایجاد رندر سه بعدی دقیق و ایمن از چهره افراد نیز حداقل وجود دو سنسور لازم است، می‌توان از الان احتمال استفاده از Face Unlock برای احراز هویت و مواردی این چنینی را منتفی دانست. علاوه بر قابلیت Face Unlock کنسول گوگل پلی تائید می‌کند که پیکسل هفت از eSIM MEP نیز پشتیبانی می‌کند. eSIM MEP سیستمی است که امکان استفاده از دو سیم‌کارت تعبیه‌شده مختلف را به صورت هم‌زمان فراهم می‌کند.

کد خبر 609613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.