افرادی در دانشگاه‌ها تحت‌تاثیر رسانه‌های غربی قرار گرفتند

رئیس دانشگاه آزاد شاهین‌شهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به جنگ نرم و ترکیبی تاکید کردند، گفت: برخی افراد در دانشگاه‌ها تحت تاثیر رسانه‌های غربی و القائات شبکه‌ها قرار گرفتند و حرکت‌های محدودی انجام دادند.

مجتبی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ماجرای اعتراضات و این‌گونه حرکات به زمان‌های دور بازمی‌گردد، اظهار کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، جبهه‌ای در برابر استکبار ایجاد و متعاقب آن حرکت‌های مخالف از جمله جنگ تحمیلی، کودتا و انواع تحریم‌ها از سمت جناح استکبار آغاز شد.

وی ادامه داد: در گذشته این‌گونه حرکات با فاصله ۱۰ سال انجام می‌شد، اما اکنون با فاصله کمتر از یک سال شاهد ناآرامی در کشور هستیم که نشان‌دهنده تقابل جبهه حق و باطل است؛ در حوادث کنونی جبهه کفر جنگ احزابی علیه ما راه انداخته است؛ منافقان و سلطنت‌طلب‌ها، رسانه‌های معاند، بهائیان، طرفداران خشونت، استکبار، صهیونیست، رسانه‌های عربستان سعودی و وهابیت دست به دست هم دادند و علیه ایران برنامه‌ریزی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد شاهین‌شهر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مکرر به اتاق جنگ استکبار و دشمنان جبهه حق اشاره کردند در این راستا طرفداران جبهه حق به صورت منسجم، هماهنگ و با برنامه پای کار آمدند و به خوبی حوادث اخیر را کنترل کردند.

وی با بیان اینکه اکنون شاهد تقابل دو جبهه حق و باطل هستیم، اضافه کرد: از طرفی رکوردشکنی مراسم با شکوه اربعین حسینی و حضور میلیونی مردم در کنار این اتفاقات و از طرف دیگر آخرین تلاش‌های دنیای استکبار را شاهد هستیم تا بدترین چهره خود تحت عنوان خشونت را در اجتماعات اخیر از خود برجای گذاشت؛ خشونت جلوه‌ای از فرهنگ منحط غرب است.

جعفری خاطرنشان کرد: با نگاه به تاریخ و مقایسه شرایط گذشته با امروز می‌بینیم در شرایطی قرار داریم که دو جبهه حق و باطل با تمام قدرت در برابر یکدیگر قرار گرفتند. در این موقعیت جبهه مقاومت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی در یمن، سوریه، عراق و لبنان خوش درخشیده و موقعیت ایران روزبه‌روز مستحکم‌تر شده است و همین اقدامات جبهه استکبار را خشمگین‌تر از گذشته به این رفتارها وادار کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مکرر نسبت به جنگ نرم دشمن و جنگ ترکیبی و شناختی اشاره کردند، گفت: برخی از افراد در دانشگاه‌ها تحت تأثیر رسانه‌های غربی و القائات شبکه‌ها قرار گرفتند و حرکت‌های محدودی انجام دادند که با کیاست، دقت نظر و پیگیری مسئولان دانشگاه‌ها این ماجراها ختم به خیر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد شاهین‌شهر ادامه داد: ممکن است افرادی تصور کنند بحث بر سر پوشش است، اما این‌گونه نیست؛ اکنون بحث بر سر ورود و حضور فرهنگ عریان، برهنه و بی‌حیا است یعنی نباید تصور کرد جبهه باطل تنها به برداشتن روسری از سر دختران کفایت می‌کند، چراکه این اقدامات به عریانی کامل و هم جنس‌گرایی و تمام آنچه در دنیای غرب وجود دارد، استمرار پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه افرادی تصور می‌کنند روزی جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت، اما این خیال واهی است و اکنون جمهوری اسلامی در برترین موقعیت خود قرار دارد، افزود: در دانشگاه‌ها دانشجویان انقلابی حضور دارند و در برابر حرکت‌های ناموفق که با عقبه فرهنگ ایرانی سازگاری ندارد، می‌ایستند و این فتنه نیز خاموش خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر از ترم گذشته کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شد و ترم جدید هم به صورت حضوری در حال برگزاری است، همچنین ثبت‌نام‌ها بدون مشکل در این واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

کد خبر 609602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.