۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
راز سیاه زن تاجر در قم فاش شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمه تحت عنوان وارد کننده تجهیزات پزشکی کلاهبرداری کرده بود.

‌به گزارش ایمنا، سردار بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مدیر عامل یک شرکت صنعتی با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان اعلام کرد که به دلیل مشکلات تحریم و قاعده بین‌المللی امکان واردات تجهیزات و موفق به تبادلات ارزی از کشور چین نمی‌شدم لذا با پرس و جو و تحقیق از کارشناسان و بعضی از بازرگانان به این نتیجه رسیدم که با واسطه گری می‌توان تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کرد.

وی افزود: نامبرده در ادامه از طریق یکی از شعبات بانکی با متهمه که خود را وارد کننده تجهیزات درمانی معرفی کرده بود آشنا و پس از جلب اعتماد در توافق صورت گرفته ۳۰ درصد معادل شش میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب وی واریز می‌کند، اما پس از مدتی هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر واردات تجهیزات درمانی توسط وی صورت نگرفته و متوجه کلاهبرداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با استعلام از شرکت بازرگانی مربوطه و از دانشگاه علوم پزشکی و اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد مجوز شرکت متهمه چندین سال است که از درجه اعتبار ساقط و با دانشگاه علوم پزشکی بابت واردات تجهیزات درمانی هیچ‌گونه سابقه همکاری نداشته است.

وی تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهمه را دستگیر کردند که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 609582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.