دشمن آرزوی تجزیه ایران و شکست انقلاب را به گور خواهد برد

دشمن با ادعای دروغین دفاع از حقوق زنان دست به آشوب و ناآرامی در کشور زده، اما در واقع توطئه دشمن برای از بین بردن امنیت ایران است، لذا باید مردم با آگاهی در مسیر درست گام بردارند و از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنند تا پوزه دشمن مانند همیشه به خاک مالیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امنیت و آرامش مؤلفه مهمی برای هر کشور است که هزینه زیادی برای آن پرداخته می‌شود، کشور ما نیز در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری را فدا کرده است تا امنیت و اقتدار مردم حفظ شود و هیچ‌کس جرئت هتک حرمت به مقدسات و نوامیس را نداشته باشد، حال آنکه دشمنان در پی فرصتی برای از بین بردن خون شهدا و در نهایت امنیت مردم به بهانه آزادی هستند، دشمنان فرصت طلب در جای جای وطن عزیزمان دست به آشوب و اغتشاش زدند و ادعای امنیت و آزادی می‌کنند، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) دشمنانی که هر روز در کشور خودشان گروه‌های مختلف در حال اعتراض هستند و معترضان سرکوب می‌شوند و اجازه دخالت به هیچ‌کس را نمی‌دهند، حال با فرصت‌طلبی به دنبال ایجاد ناآرامی در کشور هستند.

راه انداختن جنگ داخلی و عملیات مسلحانه منافقین از نخستین توطئه‌های دشمنان علیه ایران است و قبل از آن تجزیه‌طلب‌ها نیز در کردستان، شمال، سیستان و بلوچستان به دنبال توطئه هستند تا آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند؛ این اغتشاشات نقشه شوم و برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده دشمن است که بنا داشتند از درون نظام را از پا در بیاورند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که انقلاب را منحرف یا سرنگون کنند، دشمنان انقلاب اسلامی به دروغ از فوت دختری جوان ابراز تأسف می‌کنند، در حالی که در کشورهای دیگر به راحتی زنان و دختران را به فجیع‌ترین شکل ممکن می‌کُشند و در حالی که در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی شکست خورده‌اند؛ از این‌رو متوسل به توطئه و نیرنگی دیگر شدند.

دشمنان انقلاب در هر فرصتی به دنبال تفرقه‌افکنی و براندازی انقلاب اسلامی بوده‌اند، اما همیشه شکست خورده و ناموفق بوده‌اند، لذا جوانان باید با کنترل هیجان‌ها به مقاصد شوم دشمنان پی ببرند و هوشیارانه در پی حفظ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان بکوشند.

عوامل فتنه اخیر در کشور گروه‌های نفاق و تجزیه‌طلب هستند

عفت پدرام‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص توطئه دشمنان انقلاب و ناآرامی‌های اخیر به خبرنگار ایمنا، می‌گوید: دشمن آرزوی تجزیه ایران و شکست انقلاب را به گور خواهد برد، چرا که ملت ایران مرد روزهای سخت است و این پرچم افتادنی نیست.

وی می‌افزاید: وقوع اغتشاشات اخیر نشان از نقشه‌های شوم دشمن برای تجزیه ایران و شکست انقلاب اسلامی دارد. همچنین دستاوردهای افتخارآفرین ملت سرافراز ایران بعد از چهار دهه تبدیل به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان است و دشمنان عزت جمهوری اسلامی ایران را تاب نمی‌آورند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان می‌گوید: درگذشت مهسا امینی دست‌مایه‌ای برای اجرای نقشه‌های شوم دشمن شده و براندازان نظام بار دیگر کشور را ملتهب کرده است تا به مقصد کثیف خود برسند. امروز گروه‌های مختلف معاند همچون سلطنت‌طلبان، منافقان و فتنه‌گران بارها با نقشه‌های شوم و پلید در مقابل مردم انقلابی ایران قرار گرفته‌اند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و خشم و کینه دیرینه خود را بر سر مردم فرود آورند.

وی فتنه اخیر را توطئه اسرائیل و آمریکایی می‌داند و تصریح می‌کند: عوامل این فتنه گروه‌های نفاق و تجزیه‌طلب هستند، در فتنه اخیر منافقان جنایتکار دست به انسان‌سوزی و کشتار افراد بی‌گناه زدند و به این اقدام جنایتکارانه خود نیز افتخار کردند.

دشمنان، مدعیان دروغین دفاع از حقوق زنان

پدرام‌فر با اشاره به اینکه به غیر از پهلوی‌پرستان هیچ‌کس دیگری سابقه اهانت به میراث فاطمی ملت ایران و کشیدن چادر از سر نوامیس و زنان کشور را ندارد، اضافه می‌کند: به جز فتنه‌گران کوردل و بهائیان مرتد هیچ‌کس سابقه اهانت به پرچم عزای سیدالشهدا (ع) را نداشته است.

وی تاکید می‌کند: امروز تمام فتنه‌گران، گروهک‌ها، فرقه‌های ضاله، شبکه‌های بهایی و صهیونیستی و قدرت‌های غربی و استعماری و استکباری با تمام قوای نرم و رسانه‌ای و مزدوران خود در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم (ص)، تخریب مساجد، تعرض به حجاب زنان محجبه، خسارت به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن مأموران نظامی و سایر اقدامات خرابکارانه را انجام دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان می‌افزاید: آشوب‌های اخیر بیانگر این است که در ورای حرف‌های به ظاهر مردم‌پسند دشمنان انقلاب هدف به آشوب کشیدن ایران و در نهایت تجزیه کشور را در ذهن دارند. خیانت و شیطنت اخیر دشمنان، راه‌اندازی اغتشاشات کور و بی‌هدف به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان با هدف توهین به نوامیس مردم و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به مدعیان دروغین دفاع از حقوق زنان در اغتشاشات اخیر، می‌گوید: آن‌ها در حادثه تروریستی مرکز کابل که منجر به شهادت جمع بسیاری از زنان و دختران شیعه شد، سکوت کردند و از خون بی‌گناهان دفاع نکردند و برای خونخواهی آن‌ها هشتگ نزدند.

پدرام‌فر با بیان اینکه سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها و هنرمندان حداقل برای این دختران جوان یک استوری منتشر می‌کردند تا ما باور کنیم آن‌ها نگران حقوق زنان هستند، اظهار می‌کند: منظور دشمنان از زن هر زنی نیست، بلکه زنانی است که بتوانند با نام آن‌ها کاسبی کنند، لذا هیچ‌کدام از آن‌ها برای دختران افغانستانی چیزی نخواهند گفت، چرا که خون آن‌ها برایشان صرفه سیاسی ندارد.

وی خاطرنشان می‌کند: اگر طی مدت کمتر از دو هفته تمام دمل‌های چرکین داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی سر باز می‌کنند و چرک و تعفن خود را بیرون می‌ریزند، نه تنها بد نیست، بلکه سبب اثبات دوچندان حقانیت بیشتر انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

دشمن هنوز زنان و مردان ایرانی را نشناخته است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان اضافه می‌کند: میدان، میدان جنگ احزاب است و همانند اسلام و مسلمانان که از بهانه‌جویی‌های احزاب مختلف هراسی ندارند، انقلاب و ملت بزرگ ایران نیز از تفاله‌های داخلی و خارجی ترسی ندارد و همچون توطئه‌های دیگر این بار نیز نقشه دشمن نقش بر آب خواهد شد. خام‌شدگان و رسانه‌های بیگانه به خیال خام خودشان تصور کردند، مردم ایران و نیروهای مدافع از آن‌ها خواهند ترسید و صحنه را برای بدمستی و رذالت آن‌ها خالی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در باورشان این بود که اگر چادر از سر بانوی محجبه کشیدند، دختران و زنان ایران منفعل و منزوی خواهند شد، می‌افزاید: آن‌ها تصورشان این بود که اگر ماشین و حتی خود پلیس را آتش بزنند، پلیس میدان را برای آن‌ها خالی خواهد کرد، این موارد نشان از نادانی دشمنان دارد که هنوز زنان، مردان غیور و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را نشناختند.

پدرام‌فر می‌گوید: خروش احساسات پاک ملت ایران و فرزندان این سرزمین در برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های دشمن‌شکن نشان داد ملت وفادار ایران اگر چه نجیبانه و با متانت اعمال وحشیانه این جریانات را نظاره کردند، اما با مقاومت خود علیه دشمنان داخلی و خارجی توطئه‌های آنها را نقش بر آب کردند و با بیداری و بصیرت به پای رهبری و انقلاب ایستادند.

وی اظهار می‌کند: ایران اسلامی امروز با پشتوانه مردم و با امید به آینده مانند همیشه مشت محکمی بر دهان مزدوران، گروه‌های تروریستی، منافقان و تجزیه‌طلبان خواهند زد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان تأکید می‌کند: دشمن آرزوی تجزیه ایران و شکست انقلاب اسلامی ایران را با خود به گور خواهند برد، چرا که آخرین نفس‌های دشمن است و به فرمایش سردار دل‌ها، ما ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت ایران مرد روزهای سخت است و این پرچم افتادنی نیست و به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

کد خبر 609533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.