تحویل معتادان متجاهر گرگان به کمپ ترک اعتیاد

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند و پس از غربالگری به کمپ ترک اعتیاد تحویل می‌دهد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مددسرای امید محل جمع‌آوری معتادان متجاهر است که با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی این افراد از سطح شهر و براساس اعمال ماده ۱۶ جمع‌آوری می‌شوند.

وی افزود: بعد از مشخص شدن نوع اعتیاد، این افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند و بعد از رفع مشکلاتشان به زندگی باز می‌گردند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: طی هفت ماه گذشته کارتن خواب‌هایی که معتادان متجاهر هستند در بعضی نقاط شهر پراکنده شده‌اند و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده‌اند، در تلاش هستیم تعداد زیادی از این افراد را در مددسرا تحت پوشش قرار دهیم.

سالاری تصریح کرد: شهرداری گرگان در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی معتادان متجاهر را از شهر گرگان جمع‌آوری می‌کند و پس از غربالگری به کمپ ترک اعتیاد تحویل می‌دهد.

وی گفت: همراهی شهروندان در موفقیت طرح جمع‌آوری متکدیان بسیار حائز اهمیت است و بدون‌شک هیچ اقدامی بدون همکاری شهروندان موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: از شهروندان گرگانی درخواست می‌کنیم کمک‌های خود را به اشخاص یا نهادهایی تحویل بدهند که از استفاده مفید آن مطمئن هستند و از کمک کردن به افراد متکدی در معابر سطح شهر خودداری کنند.

کد خبر 609492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.