جریان خون شهدا، نظام سلطه را به وحشت انداخته است

شهردار تبریز گفت: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار به همراه سه عضو شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام یعقوب باستانی‌یوسف‌آباد و علیرضا ارشدی‌امراله دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

شهردار تبریز افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعمتان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه من به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف هستند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان علیرضا ارشدی‌امراله و یعقوب باستانی‌یوسف‌آباد قدردانی کرد.

شهید یعقوب باستانی‌یوسف‌آباد متولد یکم مردادماه ۱۳۶۰ در تبریز، در تاریخ بیست‌وسوم اسفندماه ۱۳۸۰ در منطقه مهران در اثر انفجار مهمات عمل نکرده دشمن به فیض شهادت رسید و شهید علیرضا ارشدی‌امراله متولد یکم اسفندماه ۱۳۵۰ در تبریز در تاریخ بیستم مهرماه ۱۳۷۰ در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 609489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.