محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌ رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده برای جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو و آخر هفته را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی درخصوص محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور برای تعطیلات پیش‌رو و پایان هفته، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ تا _شنبه شانزدهم مهرماه_ اعمال می‌شود و بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ تا ساعت شش صبح روز _شنبه شانزدهم مهرماه_ از محورهای کرج_چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران_سمنان_مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور چالوس، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر در کرج و آزادراه تهران_شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ چهاردهم و پانزدهم مهرماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران_شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی درخصوص محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای تردد در محور هراز، تصریح کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز پنجشنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

شیرانی با اشاره به اینکه در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج_چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع تریلر و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ دوازدهم مهرماه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم مهرماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای محورهای نراق _کاشان و کاشان_اردهال و بالعکس، گفت: تردد انواع موتورسیکلت، تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه مورخ چهاردهم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ پانزدهم مهرماه در محورهای فوق ممنوع است و مسیر جایگزین محور کاشان_پرزک_سه راهی موته و محور قدیم اصفهان_تهران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا ادامه داد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنان‌چه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها منتفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافران قبل از شروع سفر حتماً با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 609486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.