فعالیت ۲ اکیپ گشت بازرسی شهرداری در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان از فعالیت هشت اکیپ گشت بازرسی در قالب ستاد مهر در سطح این شهر خبر داد و گفت: از این تعداد، دو اکیپ گشت بازرسی از سوی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در سطح شهر فعال است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سی‌ویکم شهریورماه تا پانزدهم مهرماه سال‌جاری تعداد هشت اکیپ گشت بازرسی در قالب ستاد مهر در سطح شهر فعال است.

وی ادامه داد: از این تعداد، دو اکیپ گشت بازرسی از سوی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در سطح شهر فعال است تا تخلفات مربوط به «توقف مطلقاً ممنوع»، توقف دوبله در محل ایستادن ممنوع، سد معبر، عبور از محل ورود ممنوع و سد معبر را نظارت و اعمال قانون‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان همراه با سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمان‌های مربوط به ستاد مهر از ابتدای شهریورماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد تا همزمان با آغاز سال تحصیلی، ترافیکی روان و بدون دغدغه را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و رانندگان می‌توانند هرگونه تخلفی که از سوی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در سطح شهر مشاهده کردند را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام کد شناسایی رانندگان که به وسیله برچسب روی خودروهای وانت، نیسان، کامیونت و خودروهای نیمه سنگین درج شده است، اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلف آنان رسیدگی شود.

کد خبر 609477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.