هدف دشمنان انقلاب تجزیه کشور است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: آشوب‌های اخیر بیانگر این است که در ورای حرف‌های به ظاهر مردم‌پسند، دشمنان انقلاب هدف به آشوب کشیدن ایران و در نهایت تجزیه کشور را در ذهن دارند.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع ناآرامی‌های اخیر نشان از نقشه‌های شوم دشمن برای تجزیه ایران و کم‌رنگ کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای افتخارآفرین ملت سرافراز ایران بعد از چهار دهه تبدیل به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان کشور شده است و دشمنان این عزت در جمهوری اسلامی ایران را تاب نمی‌آورند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان افزود: حادثه درگذشت مهسا امینی دست‌مایه‌ای برای اجرای نقشه‌های شوم دشمن شد و براندازان نظام نیز بار دیگر تلاش کردند تا شرایط را در کشور ملتهب کردند و به مقصد کثیف خود برسند. امروز گروه‌های مختلف معاندی همچون سلطنت‌طلبان، منافقان و فتنه‌گران بارها با نقشه‌های شوم و پلید در مقابل مردم انقلابی ایران قرار گرفته‌اند تا به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند و خشم و کینه دیرینه خود را بر سر مردم فرود آورند.

وی فتنه اخیر را فتنه اسرائیلی و آمریکایی‌ها دانست و گفت: عوامل این فتنه گروه‌های نفاق و تجزیه‌طلب هستند، همچنین در فتنه اخیر منافقان جنایتکار دست به انسان‌سوزی و کشتار بی‌گناهان زدند و به این اقدام جنایتکارانه خود نیز افتخار کردند.

پدرام‌فر با اشاره به اینکه به غیر از پهلوی‌پرستان هیچ‌کس سابقه اهانت به میراث فاطمی ملت ایران و کشیدن چادر از سر نوامیس و زنان کشور را ندارد، تاکید کرد: به جز فتنه‌گران کوردل و بهائیان مرتد هیچ کجا سابقه اهانت به پرچم عزای سیدالشهدا (ع) را نداشته است.

وی تصریح کرد: امروز تمام فتنه‌گران، گروهک‌ها، فرقه‌های ضاله، شبکه‌های بهایی و صهیونیستی و قدرت‌های غربی و استعماری و استکباری با تمام قوای نرم و رسانه‌ای و مزدوران خود در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم (ص)، تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه، خسارت به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رسانیدن مأموران نظامی و سایر اقدامات خرابکارانه را انجام دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان افزود: آشوب‌های اخیر بیانگر این است که در ورای حرف‌های به ظاهر مردم‌پسند دشمنان انقلاب هدف به آشوب کشیدن ایران و در نهایت تجزیه کشور را در ذهن دارند. خیانت و شیطنت اخیر دشمنان، راه‌اندازی اغتشاشات کور و بی‌هدف به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان با هدف توهین به نوامیس مردم و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به مدعیان دروغین دفاع از حقوق زنان در اغتشاشات اخیر، افزود: آن‌ها در حادثه تروریستی مرکز کابل که منجر به شهادت جمع بسیاری از زنان و دختران شیعه شد، سکوت کردند و از خون بی‌گناهان دفاع نکردند و برای خونخواهی آن‌ها هشتگ نزدند.

کد خبر 609457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.