بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان کذب محض است

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در دانشگاه اصفهان هیچ موردی از بازداشت دانشجویان در جریان اعتراضات اخیر نداشتیم، گفت: در فضای مجازی مواردی در خصوص بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان مطرح می‌شود که کذب محض است.

رضاعلی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اعتراضات اخیر و سردادن شعارهای هنجارشکن در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی حدود ۳۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که طی دو روز گذشته حدود ۳۰۰ دانشجو در جریان اعتراضات شعارهای هنجارشکنانه سر دادند. تمام تلاش مدیریت دانشگاه بر این بوده که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند تا شاهد درگیری و تنش نباشیم.

وی ادامه داد: درست است که اقدامات هنجارشکنانه انجام گرفته است، اما دانشجویان را فرزندان خود می‌دانیم و ممکن است برخی از روی ناآگاهی و برخی تحت تأثیر شرایط موجود قرار گرفته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: تجمع ۳۰۰ دانشجو در مقابل ۳۰ هزار دانشجویی که در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند تعداد اندکی است، اما تلاش کردیم آسیبی به هیچ‌کس وارد نشود.

وی اضافه کرد: تجمع برخی از دانشجویان در دانشگاه اصفهان نشان دهنده تحریک دشمنان است و از آن جایی که دانشجویان جوان و پرانرژی هستند تحت تأثیر قرار گرفتند و دست به اعتراض زدند در حالی که شعارها هنجارشکنانه به هیچ عنوان مورد تأیید نیست.

نوروزی با بیان اینکه در حال حاضر تمام کلاس‌های دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در حال برگزاری است، گفت: در دانشگاه اصفهان هیچ موردی از بازداشت دانشجویان در جریان اعتراضات اخیر نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی مواردی در خصوص بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان مطرح می‌شود که کذب محض است و بازداشت در دانشگاه اصفهان نداشتیم با اینکه شعارهای هنجارشکنانه سر داده شد، اما مدیریت دانشگاه تلاش کرده شرایط را به سمت آرامش پیش ببرد.

کد خبر 609424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.