لزوم استفاده از نظر کارشناسان فضای سبز برای اجرای طرح‌های کاشت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر لزوم استفاده از مشاوره کارشناسان فضای سبز در تهیه طرح‌های کاشت فضاهای سبز این کلان‌شهر تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر استفاده از مشاوره کارشناسی کل تیم فضای سبز در تهیه طرح‌های کاشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فضای سبز شهر قم کارشناسان بسیار خوبی داریم که صاحب‌تجربه و تخصص کافی در تهیه طرح‌های کاشت هستند، رویکرد ما این است که از ظرفیت فنی و تخصصی آن‌ها در این حوزه بهره ببریم.

وی گفت: به همین منظور در واحد طراحی، این رویکرد وجود دارد که قبل از تهیه طرح کاشت جلساتی در حوزه فضای سبز هر منطقه با حضور رئیس فضای سبز و کارشناس ناحیه برگزار و نظرات و پیشنهادات برای طرح کاشت دریافت شود و در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به مشورت گذاشته شود، همچنین جلسات اصلاحی برگزار و طرح نهایی برای ارائه به کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز آماده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در این کارگروه با حضور مسئولان مربوطه بهترین طرح کاشت مصوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با طی این مسیر طرح‌های کاشت پایدار را با هزینه حداقلی و بیشترین حجم زیبایی منظر ایجاد کنیم.

کد خبر 609417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.