حساب اغتشاش گران، از فریب خوردگان فتنه جداست

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی، گرانی و معیشت را مسئله اول کشور عنوان کرد و گفت: ذهن مسئولان باید درگیر مسائل اصلی جمعیت میلیونی کشور یعنی مشکلات معیشتی باشد اگرچه این مباحث نیز باید در جای خود بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری شود اما نباید جو اصلی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: حساب اغتشاشگران از حساب ملت عظیم ایران جداست، ملت ۸۰ تا ۹۰ میلیونی ایران خدا، قرآن، عترت و امام حسین (ع) را قبول دارند، به پرچم، مسجد و مقدسات احترام می‌گذارند و اموال عمومی از جمله اتوبوس‌ها، خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس را متعلق به خود می‌دانند و به آن خسارت وارد نمی‌کنند.

وی تعداد اغتشاشگران را معدود دانست و افزود: این افراد شامل همه مردم ایران نمی‌شوند و لیدرهای آنها دشمنان انقلاب و مردم ایران هستند، البته تعداد اندکی از افراد نیز تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند و وارد اعتراضات شدند که با صحبت و توجیه، متوجه کار اشتباه خود شدند اما حساب لیدرها و صحنه‌گردان‌ها از کسانی که فریب خوردند وارد میدان شدند، جداست.

نماینده اصفهان در مجلس اظهار امیدواری کرد کسانی که فریب خورده‌اند، مشمول رأفت اسلامی شوند و گفت: طراحان و هدایت کنندگان این اغتشاشات عمدتاً منافقان، سلطنت‌طلبان و گروهک‌های معاندی بودند که نه تنها اکنون بلکه در طول ۴۰ سال گذشته از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده‌اند.

وی اغتشاشات را یک مسئله فرعی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین با حضور جمعیت چند ده میلیونی شیعه، پیوستن به پیمان شانگهای که یکی از روزنه‌های امید برای خروج از بحران تحریم‌های اقتصادی است همچنین سفر رئیس جمهوری به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل همگی حوادث مهمی بودند که دشمنان تلاش کردند با این جوسازی‌ها آنها را فرعی جلوه دهند.

حجت الاسلام میرزایی مشکلات اقتصادی، گرانی و معیشت را مسئله اول کشور اعلام کرد و ادامه داد: ذهن مسئولان نیز باید درگیر مسائل اصلی جمعیت میلیونی کشور به ویژه مشکلات معیشتی باشد اگرچه این مباحث نیز باید در جای خود بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری شود اما نباید جو اصلی کشور تحت‌الشعاع چنین فضایی قرار گیرد.

کد خبر 609405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.