توضیح سرمربی منچستریونایتد درخصوص بازی نکردن رونالدو در دربی منچستر!

کریستیانو رونالدو در جریان شکست ۶ بر۳ شیاطین سرخ در دربی منچستر مقابل سیتی روی نیمکت ماند و اریک تن هاخ، دلیل آن را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو در جریان شکست ۶بر۳ شیاطین سرخ در دربی منچستر مقابل سیتی روی نیمکت ماند و اریک تن هاخ دلیل آن را توضیح داده است.

فوق‌ستاره پرتغالی که در این فصل فقط یک بازی لیگ برتر را به صورت فیکس بازی کرده است، در ورزشگاه اتحاد هرگز به میدان نرفت و شیاطین سرخ یک شکست سنگین را به دست رقبای سرسخت خود تحمل کردند. ازآنجاکه یونایتد در نیمه دوم با چهار گل عقب بود و باعث شد بسیاری از هواداران شیاطین سرخ به سمت درب خروجی ورزشگاه حرکت کنند، تن هاخ تصمیم گرفت که عادلانه نیست که رونالدو را در کانون توجهات قرار دهد.

تن هاخ به خبرنگاران گفت: به خاطر احترام به کریستیانو و حرفه بزرگ او، او را به بازی نیاوردم. نکته دیگر مزیت بود، می‌توانستم آنتونی مارسیال را بیاورم زیرا او به دقایقی بازی کردن نیاز دارد، اما نمی‌خواهم به آن اشاره کنم.

مارسیال پس از ورود خود، دو گل دیرهنگام برای یونایتد به ثمر رساند، شیاطین سرخ برای متوقف کردن سیتی تلاش کردند و در نهایت با هت تریک های ارلینگ هالند و فیل فودن برای میزبان، شکست خوردند.

از آغاز فصل ۲۰۲۰-۲۱، منچستریونایتد در چهار بازی لیگ برتر ۴+ گل نیمه اول دریافت کرده است (مقابل اسپرز در اکتبر ۲۰۲۰، لیورپول در اکتبر ۲۰۲۱، برنتفورد در اوت ۲۰۲۲، من سیتی دیروز) شیاطین سرخ روز پنجشنبه مقابل اومونیا در لیگ اروپا بازی خواهند کرد، در حالی که بازی بعدی آنها در لیگ برتر برابر اورتون برگزار می‌شود.

کد خبر 609388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.