سومین شکست مردان پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات قهرمانی‌جهان

مردان تنیس روی‌میز کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان، با نتیجه سه بر دو، مغلوب تیم‌ملی مجارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین روز از رقابت‌های تیمی تنیس روی‌میز قهرمانی جهان، پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان به‌مصاف مجارستان رفتند و در نهایت در یک‌بازی نزدیک با حساب سه بر دو مغلوب حریف اروپایی خود شدند؛ پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان به‌همراه امیرحسین هدایی مقابل مجارستان صف‌آرایی کردند.

در نخستین دیدار، نیما عالمیان در مصاف با سودی آدام، سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد؛ در بازی دوم نوشاد عالمیان در مقابل ایسکی ناندور، سه بر صفر به برتری دست یافت و در سومین دیدار نیز امیرحسین هدایی در برابر لاکاتوس تاماس، سه بر دو نتیجه را واگذار کرد؛ همچنین در چهارمین دیدار نوشاد عالمیان توانست سودی آدام را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا کار به بازی سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود.

در آخرین بازی، نیما عالمیان در مصاف با ایسکی ناندور، سه بر یک شکست خورد و در مجموع با حساب سه بر دو مجارستان در این بازی به برتری دست یافت.

تیم‌ملی مردان کشورمان پیش از این مقابل ژاپن و هنگ‌کنگ نتیجه را واگذار کرده بود، همچنین گفتنی است ملی‌پوشان ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی گروه سوم به‌مصاف تیم‌ملی رومانی خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های تنیس روی‌میز تیمی قهرمانی جهان، از روز هشتم تا هفدهم مهرماه به میزبانی شهر چنگدو در کشور چین برگزار می‌شود.

کد خبر 609376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.