نتایج هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال+ جدول

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر، با برگزاری سه دیدار امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر، امروز _یکشنبه، دهم مهرماه_ با پیگیری سه دیدار به پایان رسید.

هوادار یک- سپاهان ۲

شاگردان سالکت الهامی در تیم هوادار امروز در ورزشگاه پاس قوامین میزبان تیم سپاهان بودند. دو تیم در هفته‌های قبل شرایط خوبی نداشتند و سخت به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند اما در نهایت این شاگردان خوزه مورایس بودند که با دوگل به برتری رسیدند. در این دیدار محمد جواد محمدی در دقیقه ۶ برای هوادار و امید نورافکن در دقیقه ۲۶ و رامین رضائیان در دقیقه ۴+۴۵ برای سپاهان گلزنی کردند.

پرسپولیس صفر -تراکتور یک

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود. در این دیدار شاگردان در ورزشگاه آزادی نتوانستند امتیاز خانگی را از آن خود کنند و تراکتور با تک گل محمد عباس‌زاده در دقیقه ۷۵ به پیروزی رسید.

نفت آبادان یک - مس رفسنجان یک

صنعت نفت در آخرین بازی هفته میزبان مس رفسنجان بود. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهرداد رضایی و میرهادی میرجوان گل‌های این دیدار را وارد دروازه کردند.

گل‌گهر یک _ استقلال ۲

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال روز شنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد و آبی‌پوشان استقلال با نتیجه ۲ بر یک مقابل شاگردان امیر قلعه نویی به پیروزی رسیدند. در این دیدار محمد محبی در دقیقه ۲۹ و کوین یامگا در دقیقه ۸+۹۰ از روی پنالتی برای استقلال و مهدی تیکدری در دقیقه ۵۴، برای گل گهر گلزنی کردند.

نتایج هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال+ جدول

ذوب‌آهن یک- پیکان صفر

تیم ذوب آهن در روز شنبه میزبان تیم پیکان بود و توانست در دیداری حساس پیکان را شکست داده و ۹ امتیازی شود. در این دیدار سجاد آشوری در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد.

فولاد صفر- مس کرمان صفر

در دیگر بازی روز شنبه نکونام و شاگردانش در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان مس کرمان بودند. هیچکدام از دو تیم فولاد و مس به گل نرسیدند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نساجی ۴ - نفت مسجد سلیمان صفر

نساجی در روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و در یک نمایش تهاجمی با ۴ گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد. در این دیدار ایوب کلانتری، حامد شیری، فرزاد زامهران و محمد شریفی گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک یک-ملوان صفر

آلومینیوم اراک در شب گذشته میزبان ملوان بود و توانست با تک گل وحید محمدزاده از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال+ جدول

کد خبر 609342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.