۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
ایرباد Liberty 4 Anker رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایرباد Liberty 4 Anker با توانایی نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از مهم‌ترین محصولات جدید انکر، ایرباد Liberty 4 است که می‌تواند بر ضربان قلب نظارت کند. حسگر ضربان قلب در هدفونی که درون گوش راست قرار می‌گیرد، تعبیه شده است. ایرباد جدید انکر هنگام اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نور قرمزرنگی را ساطع می‌کند. هدفون جدید ذکر شده به الگوریتم نرم‌افزاری مجهز شده است تا براساس نوع محتوا عملکرد قابلیت صدای فراگیر تنظیم شود.

ایرباد Liberty 4 Anker از قابلیت حذف نویز تطبیقی پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت براساس صدای محیط، شدت حذف نویز را تنظیم می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که با یک بار شارژ این محصول می‌توان تا حداکثر ۹ ساعت به موسیقی گوش داد. با استفاده از کیس شارژ، عمر باتری به حداکثر ۲۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. زمانی که قابلیت صدای فراگیر فعال باشد دو عدد ذکر شده به ترتیب به پنج و ۱۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

با فعال کردن قابلیت حذف نویز فعال، هدفون به تنهایی هفت ساعت و از طریق کیس شارژ تا ۲۴ ساعت موسیقی پخش خواهد کرد. اگر این ایرباد را چهار تا ۱۵ دقیقه شارژ کنید، امکان استفاده از آن به مدت سه ساعت فراهم می‌شود. ایرباد Liberty 4 Anker به طور همزمان از طریق بلوتوث به چند دستگاه متصل می‌شود؛ این هدفون ۱۵۰ دلاری در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد.

کد خبر 609327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.