نخستین کروم‌بوک گیمینگ لنوو معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد نخستین کروم‌بوک گیمینگ جهان را معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در یکی از صفحات وب‌سایت محصولات لنوو، مشخصات مربوط به کروم‌بوک با شناسه IP 5 Chrome 16IAU7 دیده شده است که گفته می‎‌شود به اولین کروم‌بوک گیمینگ لنوو در واقع اولین کروم‌بوک گیمینگ جهان مربوط است. طبق جزئیات فاش شده از این محصول نام تجاری آن احتمالاً IdeaPad Gaming خواهد بود.

کروم‌بوک گیمینگ لنوو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما اطلاعات فاش شده از این محصول نشان می‌دهد که از نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای چهارگانه و صفحه‌کلید کامل چهارناحیه‌ای با نورپردازی RGB و طراحی گرافیکی چشم‌نواز اشاره کرد که باعث می‎‌شود شبیه لپ‌تاپ گیمینگ به نظر برسد.

کروم‌بوک ذکر شده در چند مدل با تراشه Core i5 1235U یا Core i3 1215U اینتل و هشت گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. از آنجایی که بیشتر کروم‌بوک‌ها امکان اجرای بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را دارندکاربران می‌توانند بازی‌های طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را نیز اجرا کنند. بدین ترتیب، کروم‌بوک لنوو می‌تواند به عنوان دستگاه گیمینگ کم‌مصرف گزینه مناسبی برای بعضی خریداران باشد.

کد خبر 609319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.