سپاهان ۲۶ _ زغال سنگ طبس ۲۱ / مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با پیروزی آغاز کرد

تیم هندبال سپاهان در هفته نخشت لیگ برتر موفق شد زغال سنگ طبس را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان در هفته نخست لیگ برتر هندبال امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ از ساعت ۱۶ در سالن میثمی مقابل تیم زغال سنگ طبس صف آرایی کرد که با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ پیروز شد.

اسامی بازیکنان سپاهان: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جو، محمد کیانی، محمد سیاوشی، محمدرضا صادقی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشین صادقی، سعید برهانی، شهاب صادق زاده و سعید پورقاسمی.

اسامی بازیکنان زغال سنگ طبس: محمد امین فرهادی، آرش نوروزی نژاد، میلاد مسائلی، پوریا مهران فر، محسن گلزاریان، احسان قاسمی، احسان برابادی، ابوالفضل افضل نیا، امیر عباس زارعی، علی شایسته، محسن کرمیان، ایمان کوثری، حمیدرضا رجایی، سید رضا شجاعی، مسلم کاظمی و پوریا فتاحی.

نیمه اول

بازیکنان تیم هندبال سپاهان قبل از شروع بازی با یک بنر فوت حسن خوش‌شیوه را تسلیت گفتند و یک دقیقه سکوت کردند. حملات اولیه دوتیم راهی به دروازه‌ها نداشت، تا اینکه سپاهان پنالتی گرفت و حیدرپور در دقیقه دو گل نخست را برای سپاهان به ثمر رساند.

طلایی پوشان روی یک توپ‌گیری ضد حمله انجام دادند ولی دروازه‌بان زغال سنگ توپ را دفع کرد. افضل نیا در دقیقه چهار بازی را به تساوی کشاند، کامیار طاهری با یک توپ‌گیری و حرکت انفرادی گل‌زنی کرد. افضل نیا بازهم بازی را برای زغال سنگ در عدد دو برابر کرد، دروازه‌بانان دوتیم موقعیت‌های صد در صد گل را مهار کردند.

میلاد قلندری گل سوم سپاهان را به ثمر رساند، وحید مسعودی روی یک شوت از بین پاهای دروازه‌بان زغال سنگ اختلاف گل‌های سپاهان را بیشتر کرد. با توجه به قدرت دو تیم در دفاع و دروازه‌بانان خوب تعداد گل کمی تا دقیقه ۱۳ بازی زده شد. افضل نیا از روی نقطه پنالتی گل زنی کرد و در مقابل هم دومین ضربه پنالتی حیدرپور درون دروازه زغال سنگ جای گرفت.

قلندری و حیدرپور تعداد گل‌های سپاهان را به عدد هشت رساندند و رحیمی زاده درخواست تایم استراحت کرد. دقایقی بود که توپی از دروازه سیاوشی عبور نکرده بود تا اینکه در دقیقه ۱۸ بازیکن زغال سنگ گلزنی کرد. بازیکنان زغال سنگ برای باز کردن دروازه سپاهان پاس‌کاری متعددی انجام دادند، رحیمی زاده به دلیل اینکه مسعودی اخطار دو دقیقه‌ای گرفت، در حمله دروازه‌بان را بیرون کشید و به جای آن بازیکن به زمین فرستاد.

روی ضربات حیدرپور و صادقی سپاهان به ۱۲ گل رسید، سپاهانی‌ها اختلاف گل را به عدد هفت رساندند. سیاوشی به دلیل مصدومیتی جزئی از بازی بیرون رفت و ضربه پنالتی افضل نیا را گلر دوم سپاهان گرفت. زغال سنگی‌ها دوتا از گل‌های خورده را جبران کردند، رحیمی زاده درخواست تایم استراحت کرد. مجتبی حیدر پور به دلیل اخطار دو دقیقه‌ای از زمین بیرون رفت و در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۹ به نفع سپاهان تمام شد.

نیمه دوم

طلایی پوشان نیمه دوم را با ترکیب و بازیکنان جدید آغاز کردند، دروازه‌بان زغال سنگ دو موقعیت تک به تک را مهار کرد. پس از پنج دقیقه که شاهد گلی نبودیم، محمد کیانی برای سپاهان گل زنی کرد. بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به نفع سپاهان است، بازیکنان زغال سنگ در این نیمه از هر حمله به خوبی استفاده کردند.

سپاهانی‌ها حملاتی سرعتی ارائه دادند، صادق زاده تعداد گل‌های سپاهان را به عدد ۲۰ رساند تا اختلاف هفت گل حفظ شود. یکی از بازیکنان سپاهان اخطار دو دقیقه‌ای دریافت کرد تا این تیم دقایقی را با یک یار کمتر کار را ادامه دهد، دروازه‌بانان دوتیم مانند نیمه اول عملکرد درخشانی دارند. زغال سنگ اختلاف گل را به عدد پنج کاهش داد، برای بازیکن این تیم خطا دو دقیقه اعلام شد تا دقایقی از بازی را با یک یار کمتر ادامه دهند. در نهایت بازی با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ به نفع سپاهان و اخراج یکی از بازیکنان زغال سنگ به پایان رسید.

کد خبر 609299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.