مبارزه با فساد امری ضروری ست

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پنجره واحد قانون است و شهرداری تهران باید زیرساخت‌های آن را فراهم کند، این قانون در راستای مبارزه با فساد است و شهرداری باید هرچه سریع‌تر به پنجره واحد متصل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _ یکشنبه دهم مهرماه_ در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پخش برنامه‌ای در شبکه‌های تلویزیونی ایران درباره ایجاد پنجره واحد، اظهار کرد: در این برنامه، شهردار تهران اعلام کرد که وزارت اقتصاد هنوز برای ایجاد پنجره واحد آمادگی لازم را ندارد و مقامی از وزارت اقتصاد نیز عنوان کرد که شهرداری تهران هنوز نتوانسته است، زیرساخت‌ها را فراهم کند.

وی با طرح این پرسش که مسئله پنجره واحد به کجا رسید، ادامه داد: پنجره واحد قانون است و شهرداری تهران باید زیرساخت‌های آن را فراهم کند، این قانون در راستای مبارزه با فساد است و شهرداری باید هرچه سریع‌تر به پنجره واحد متصل شود.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج و بسیجیان برای حفظ امنیت زنان و کودکان و شهروندان کشور ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند که حافظ امنیت باشند و با صبوری و مدارا برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر باید صف افرادی که مطالباتی دارند را از صفحه جریانات ضد انقلاب و تروریست جدا کرد.

به گزارش ایمنا، مطابق ابلاغ مجلس شورای اسلامی در قالب قانون بودجه سال ۱۴۰۱، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مکلف شده بودند «پنجره واحد خدمات هوشمند» خود را بر اساس الزامات مصوب شورای اجرایی فناوری اطلاعات حداکثر تا شهریور سال جاری راه‌اندازی کنند و حداقل یک‌سوم از خدمات اختصاصی خود را با اولویت خدمات پرکاربرد از طریق این پنجره ارائه دهند.

کد خبر 609170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.