اضافه شدن یک دستگاه خودروی پیشرو به آتش‌نشانی زرند

شهردار زرند گفت: یک دستگاه خودروی پیشروی امداد و نجات با اعتبار هشت میلیارد ریال خریداری و به ناوگان آتش‌نشانی اضافه شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خرید یک دستگاه خودروی پیشرو امداد و نجات خبر داد و اظهار کرد: طی چند ماه گذشته امکانات و تجهیزات مناسبی به بدنه آتش‌نشانی شهرداری اضافه شده است.

وی افزود: علاوه بر خرید این خودروی امداد پیشرو، عملیات بهسازی دو دستگاه آتکو نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تجهیزات این خودرو شامل ست کامل هیدرولیک امدادی تصادفات، ست کامل تنفسی، سه پایه امدادی همراه با تمام تجهیزات و امکانات امداد و نجات چاه، برج نوری و ینچ، سنگ فلزبر موتوری، اره موتوری، پدال‌بر و قفل‌بر هیدرولیک است.

ضیاءالدینی اضافه کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری زرند این است که شهروندان در زمان وقوع بحران‌های شهری و حوادث دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی گفت: تجهیز سازمان آتش‌نشانی به ناوگان بروز و خرید تجهیزات ایمنی می‌تواند در کاهش خسارات و تسریع در انجام عملیات در زمان بروز حوادث کمک مؤثری باشد.

شهردار زرند افزود: حفاظت از جان مردم در حوادث بر عهده آتش‌نشانان است و امیدواریم بتوانیم با خرید لوازم و تجهیزات مناسب خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 609145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.