فراخوان هلسینکی از شهروندان برای کمک به ارائه خدمات دوستدار کاربر

مدیران هلسینکی، پایتخت فنلاند، شهروندان را به ارائه ایده‌های خود برای فراهم کردن بهتر خدمات شهری دعوت کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون بیش از ۵۰۰ شهروند اهل پایتخت فنلاند به جنبش توسعه‌دهندگان اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به ساکنانی با نژادها، سنین و سلیقه‌های مختلف پیوسته‌اند، با این حال مدیران سایر شهروندان را به مشارکت در این زمینه دعوت کرده‌اند. تمام افراد بالای ۱۵ سال قادر به مشارکت در این طرح هستند و ایده‌های آن‌ها در صورت پذیرش به سه زبان فنلاندی، سوئدی و انگلیسی ترجمه می‌شود تا ساکنانی با ملیت‌های متفاوت به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

مشارکت شهروندان اهل هلسینکی به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بنابراین افراد می‌توانند در هر زمانی به ارائه ایده‌های خود در وب‌سایت اختصاص داده شده بپردازند و در مورد ایده‌های افراد دیگر نیز نظر خود را ابراز کنند. شرکت‌کنندگان لازم است برای دسترسی به این وب‌سایت به ثبت‌نام در آن بپردازند و سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به آن وارد شوند.

فراخوان هلسینکی از شهروندان برای کمک به ارائه خدمات کاربر-محورتر

نکته جالب‌توجه این است که مدیران هلسینکی به منظور تشویق تمام شهروندان به مشارکت در جنبش جدید، به محض ثبت‌نام آن‌ها در وب‌سایت، کارت هدیه‌ای به آن‌ها می‌دهند که از قابلیت خرید اقلام از صدها فروشگاه در سراسر شهر برخوردار است.

اعضای جامعه مشارکت شهروندی در پاییز سال جاری به بحث و ارائه ایده‌های خود در مورد توسعه خدمات دیجیتالی خواهند پرداخت و موضوعاتی شامل مناطق طبیعی، فعالیت‌های بیرون از منزل و ارائه خدمات بهتر برای افراد جوان، سالمندان و مهاجران شهر را نیز مورد توجه قرار خواهند داد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در این مرحله به معرفی بهترین مکان‌های طبیعی، مراکز تفریحی بیرون از شهر و خدمات هر یک بپردازند، ضمن این‌که ایده‌های خود را در مورد اقدامات لازم برای بهبود وضعیت مناطق، سواحل، پارک‌ها و قایق‌سواری ارائه خواهند داد.

صفحات وب‌سایت جدید هلسینکی، موضوعاتی مانند خدمات مالی و کمک به افراد بی‌خانمان و مهاجران را نیز پوشش خواهد داد.

فراخوان هلسینکی از شهروندان برای کمک به ارائه خدمات کاربر-محورتر

کد خبر 609140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.