نیروهای آتش‌نشانی امنیت را در شهر تهران برقرار کردند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در روزهای اخیر اغتشاش‌گران تلاش کردند نظم شهر را برهم بزنند، از این رو نیروهای آتش‌نشانی با فداکاری و ایثار در کنار سایر نیروها تلاش کردند تا امنیت را در شهر تهران برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _ یکشنبه دهم مهرماه _ با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اظهار کرد: از فعالیت و فداکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در راستای همکاری با سایر نیروها جهت برقراری امنیت و آرامش در شهر تشکر می‌کنم، طی روزهای اخیر اغتشاش‌گران تلاش داشتند نظم شهر را برهم بزنند، اما نیروهای آتش‌نشانی با فداکاری و ایثار در کنار سایر نیروها امنیت را در شهر تهران برقرار کردند.

وی با بیان اینکه دست داشتن ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر مشخص است، ادامه داد: اغتشاش‌گران با شعله‌ ور کردن آتش در سطل‌های زباله تلاش کردند نظم شهر را از بین ببرند، اما هوشیاری و حضور به موقع همکارانم در آتش‌نشانی تهران نقشه آنها را برهم زد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اغتشاش‌گران تلاش کردند تا با ایجاد اختلال در عملکرد فعالیت آتش‌نشانی مانع حرکت خودروهای آتش‌نشانی شوند، اما همکاری خوب نیروهای امنیتی با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران نقشه اغتشاش‌گران را از بین برد.

وی با بیان اینکه همکاران در ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران بر تمام امور مشرف هستند، خاطرنشان کرد: خسارت‌هایی به تجهیزات آتش نشانی وارد شده اما مشکل خاصی گزارش نشده است و طی شب‌های گذشته اقدامات خوبی جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکاران آتش‌نشانی انجام شده است.

کد خبر 609130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.