ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

پرسپولیس تهران عصر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران عصر روز یکشنبه_دهم مهرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان تراکتور خواهند بود. قرمزپوشان پایتخت برای حفظ جایگاه خودشان در جدول رقابت‌ها به چیزی جز سه امتیاز بازی فکر نمی‌کنند و به جز امید عالیشاه و شیخ دیاباته تمامی نفرات خود را در اختیار دارند.

بیرانوند؛ شاید بله شاید نه!

علیرضا بیرانوند که از ابتدای فصل سنگربان مورد اطمینان یحیی گل محمدی است در اردوی تیم ملی با مصدومیت جزئی مواجه شد تا کارلوس کی‌روش برای دیدار با سنگال از این بازیکن استفاده نکند و با توجه به این که مصدومیت بیرانوند از ناحیه کمر است این امکان وجود دارد که کادر فنی پرسپولیس نیز حاضر به ریسک برای این بازیکن نباشد و از دیگر دروازه‌بان خود یعنی احمدگوهری در مقابل تراکتور استفاده کند.

یک انتخاب راحت برای قرمزها

پرسپولیس تهران در خط دفاعی خودش با حضور مرتضی پور علی گنجی و گئورگی ولسیانی از استحکام خوبی برخوردار است و با توجه به تاثیر گذاری این بازیکنان در نحوه امتیازگیری این تیم احتمال تغییر در این پست بسیار کم است.
در پست مدافع کناری دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی مهره‌های ثابت یحیی گل محمدی بوده‌اند و به دلیل هماهنگی و بالا بردن فاز هجومی این تیم به نظر می‌رسد در مقابل تراکتور نیز کادر فنی پرسپولیس از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.

انعطاف در خط هافبک سرخ‌ها

سرخ پوشان در خط هافبک خودشان با حضور سروش رفیعی و میلاد سرلک در شش تقابل اخیرشان به خوبی میانه میدان را در اختیار گرفته‌اند و وینگرهای سرعتی این تیم مثل مهدی ترابی و سعید صادقی که پای ثابت ترکیب این تیم هستند به خوبی با خط هافبک خودشان ارتباط برقرار می‌کنند و با این تفاسیر در خط هافبک باید منتظر حضور سروش رفیعی و میلاد سرلک به عنوان بازیکن اصلی باشیم هر چند که این امکان وجود دارد به دلیل بازگشت وحید امیری به میادین شاهد تغییراتی در پست وینگر باشیم.

ترکیب هلندی_ایرانی مهاجمان

یورگن لوکادیا مهاجم موفق قرمزهای پایتخت در بازی‌های گذشته بوده است و به دلیل عملکرد مطلوب و چارچوب شناسی این بازیکن باید حضور وی در ترکیب اصلی را قطعی بدانیم و با توجه به این موضوع که یحیی گل محمدی از ترکیب ۴_۴_۲ استفاده می‌کند به احتمال فراوان حامد پاکدل یا مهدی عبدی زوج مهاجم هلندی را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

احمدگوهری ، گئورگی ولسیانی ، مرتضی پور علی گنجی ، علی نعمتی ، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی ، میلاد سرلک ، سعید صادقی ، مهدی ترابی ، یورگن لوکادیا ، مهدی عبدی.

کد خبر 609124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.