مدیریت شهری پیگیر دغدغه‌های آتش‌نشانان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسائل اصلی کارکنان آتش‌نشانی از بعد معیشت، رفاه، حقوق، مزایا، بازنشستگی و مشاغل سخت و زیان‌آور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد توسط کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران از طریق جلساتی که برگزار می‌کنند، پیگیری شود و برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران پیرامون بازدید از تعدادی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار کرد: به مناسبت روز آتش‌نشانی که پنجشنبه_ هفتم مهرماه_ بود روز چهارشنبه از یکی از مناطق بزرگ آتش‌نشانی شهرداری تهران یعنی منطقه پنج واقع در میدان حسن‌آباد بازدید کردم.

وی ادامه داد: ایستگاه بزرگ آتش‌نشانی در این منطقه وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران است و حدود ۱۲۰ نفر نیرو در این ایستگاه مشغول خدمت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با فرمانده و مسئولان این منطقه جلسه‌ای برگزار شد و مسائل اصلی کارکنان آتش‌نشانی از بعد معیشت، رفاه، حقوق، مزایا، بازنشستگی و مشاغل سخت و زیان‌آور مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد توسط کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران از طریق جلساتی که برگزار می‌کنند، پیگیری و برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به بازدید از ایستگاه شماره ۱۰ آتش‌نشانی در خیابان جلال آل‌احمد، تصریح کرد: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر و مسئول کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران وظیفه داشتم که این روز را به همکارانمان در سازمان آتش‌نشانی تبریک بگویم و وعده‌هایی که سال گذشته به آنها داده شد را پیگیری کنیم تا مشخص شود چه میزان از مباحث مطرح شده اجرایی شده است.

امانی خاطرنشان کرد: البته بررسی دقیق اجرایی شدن این وعده‌ها نیاز به جلسه‌ای مشترک با مدیران سازمان آتش‌نشانی دارد که باید در آنجا ارزیابی کنیم، اما به نظر می‌آمد اگر اقدامی نیز انجام شده خیلی تعیین‌کننده و تأثیرگذار نبوده است و باید علت آن در جلسه با مدیران سازمان آتش‌نشانی بررسی شود.

کد خبر 609123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.