بهره‌برداری از فاز دوم شهربازی کیو تا قبل از سال ۱۴۰۲

سرمایه‌گذار شهربازی خرم‌آباد گفت: پاییز و زمستان امسال سه یا چهار دستگاه اصلی در شهربازی کیو نصب می‌شود و فاز دوم شهربازی تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دستگاه‌های فاز دوم شهربازی کیو خرم‌آباد در حال ساخت است و پاییز و زمستان امسال سه دستگاه اصلی این شهربازی نصب می‌شود و با نصب این دستگاه‌ها فاز دوم این پروژه قبل از سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۲۹ میلیارد تومان قرارداد اولیه شهربازی بوده، اما با توجه به تورم فاز نخست آن ۳۰ میلیارد تومان هزینه برده و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تلاش کرده‌ایم دستگاه‌هایی به‌روز و مدرنی که در ایران تولید می‌شود را در شهربازی نصب کنیم.

سرمایه‌گذار شهربازی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نصب شده در شهربازی برای فاز نخست کاملاً استاندارد بوده و تمام دستگاه‌ها دارای پروانه بهره‌برداری و مجوز استاندارد است و قابلیت استفاده دارد.

ترابی تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرما را پیش رو داریم، شهربازی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ساعات حضور همشهریان فعالیت خواهد داشت و در روزهای اول کاری با ۵۰ درصد تخفیف در خدمت همشهریان خواهد بود.

وی گفت: از شهردار خرم‌آباد و اعضای شورای اسلامی شهر که نهایت همکاری را برای بهره‌برداری از این پروژه داشتند، نهایت تشکر را دارم و امیدوارم فاز دوم به صورت قوی‌تر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 609097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.