قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی، لنوو و ایسوس امروز (۱۰ مهرماه) + دانلود لیست

قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، لنوو و ایسوس در بازه‌های زمانی مختلف تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ نوعی رایانه است که به‌دلیل قابل حمل بودن و داشتن وزن و سایز کم، بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دانستن قیمت لپ‌تاپ‌های برتر و پرفروش به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بین نمونه‌های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های امروز

لپ‌تاپ ایسوس Legion 7 16ITHg6

لنوو، برندی است که اکثریت مردم جهان آن را به‌واسطه لپ‌تاپ‌های قدرتمند، مطمئن و همه‌پسند آن می‌شناسند. به‌جرئت می‌توان گفت لنوو از غول‌های بسیار بزرگ صنعت لوازم الکترونیکی است که لپ‌تاپ‌هایی باکیفیت و عالی برای هر بودجه‌ای تولید می‌کند و به همین دلیل باید به محصولات این شرکت لقب همه‌پسند را داد. لپ‌تاپ لنوو مدل Legion 7 16ITHg6، یکی از محصولات بسیار حرفه‌ای و کاربردی این برند است که قابلیت‌های فراوان و خصوصیات کاربردی بسیاری دارد؛ تمام ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در زیر می‌بینید، این لپ‌تاپ را در دسته قوی‌ترین و بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ قرار داده است.

لنوو طی سال‌های اخیر توانسته است با تولید تعداد و مدل‌های قابل‌توجهی لپ‌تاپ، در بازار عرضه این محصول با رقیبان خود به رقابت بپردازد. این کمپانی در رده‌های مختلف، محصولاتی با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کرده است که می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را پوشش دهد. لپ‌تاپ Legion 7 16ITHg6 یک مدل لپ‌تاپ پرقدرت گیمینگ کمپانی لنوو است. این لپ‌تاپ ۱۶ اینچی رزولوشنی برابر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ دارد. سازنده پردازنده این لپ‌تاپ اینتل بوده، سری پردازنده i9 و مدل آن 11980HK است. این پردازنده پرقدرت به همراه پردازنده گرافیکی فوق‌العاده‌، این لپ‌تاپ را به دستگاه بی‌رقیبی تبدیل می‌کند که تمام نیازهای کاربر را برآورده خواهد کرد. پردازنده گرافیکی ساخت انویدیا، مدل GeForce RTX 3080 است. شانزده گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی از نوع SSD با ظرفیت یک ترابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه لیست قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در بازه ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت لپ‌تاپ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 609085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.