مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۹ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل جوان ۱۶ ساله ایلامی به دست پسر ۲۰ ساله، کشف جسد گلوله باران شده در خودرو، واژگونی ۲۰۶ در جاده شاهین‌شهر با ۵ کشته و مصدوم و بازداشت عامل ربایش و آزار زن جوان در تهران را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه نهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در شهرستان ایلام خبر داد.

بیشتر بخوانید

کشف جسد مرد دامدار ۶۰ ساله در بیابان‌های اطراف شهرری دو روز قبل به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن پنج نفر درپی تصادف دو خودروی سواری در خیابان کاوه، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست‌وچهارم شهریور ماه سال ۹۹ در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت. عابرانی که برای تفریح به دریاچه خلیج فارس رفته بودند شاهد درگیری خونین یک دختر و پسر جوان مقابل پارکینگ شمالی این بوستان بودند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن یک نفر و فوت چهار نفر درپی واژگونی یک خودروی سواری ۲۰۶ خبر داد.

بیشتر بخوانید

شنبه دوم مهرماه جاری، مرگ مشکوک یک مرد جوان روی تخت بخش اورژانس بیمارستانی در غرب تهران از سوی کادر درمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی با همدستی دو تن دیگر علاوه بر زورگیری و سرقت مرتکب آدم ربایی و آزار و اذیت یک زن جوان شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 609074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.