آرمان قاسمی: طلسم نبردن‌هایمان را شکستیم/ پیکان سرمایه فوتبال ایران است

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: در هفته‌های اخیر حق‌مان پیروزی بود اما با اشتباهات سهوی و ناداوری‌ها نتوانستیم ببریم، امروز توانستیم طلسم نبردن‌هایمان را بشکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان قاسمی پس از برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر، در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش هفته‌ای که گذشت در چهار بازی مستحق برد بودیم و با اشتباهات سهوی و برخی ناداوری‌ها نتوانستیم به حق‌مان برسیم اما بعد از شش‌تساوی و کسب شش‌امتیاز به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: برنامه‌مان برای دیدار امروز کسب پیروزی بود و خوشبختانه طلسم نبردن‌ها را شکاندیم. با اینکه بازی خانگی بدون هوادار مزه‌ای ندارد اما بردیم و امیدواریم هفته آینده در قائمشهر نیز به سه امتیاز دوم دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت پیکان عنوان کرد: من ۱۵ سال در پیکان بازی کرده‌ام، این تیم سرمایه فوتبال است و بازیکنانی ترتیب کرده که هم‌اکنون در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنند و جای توجه بیشتری دارد. گویا مدیریت کارخانه پیکان اکنون فوتبالی است و امیدوارم آنان به ورزش اهمیت بیشتری بدهند.

آرمان قاسمی در ادامه گفت: پارسال سه بازی با پیکان کردیم و هر سه بازی را با شکست ترک کردیم پیکان از اشتباهات حریف ضربه می‌زند و ما نیز این را می‌دانستیم، امروز تلاش کردیم بعد از گلی که زدیم گل‌مان را حفظ کنیم و اختلاف را نیز بیشتر کنیم، اما استفاده نکردیم، پیکان نیز طبیعتاً به‌دنبال حداقل امتیاز بود اما از گل محافظت کردیم و بردیم.

کد خبر 609065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.