مقابله با دشمنان در اولویت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به تمام بدخواهان این نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم، بر آن‌ عهدی که بستیم، هستیم‌ و اجازه نمی‌دهیم دشمنان کوچک‌ترین حرکت و تحرکی داشته باشند و با آن‌ها تقابل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز _شنبه نهم مهرماه_ در مراسم اختتامیه هفته دفاع مقدس و تجلیل از حافظان امنیت که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان شهری و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن اسلام و ایران باید بدانند که این کشور، نظام و انقلاب به راحتی به دست نیامده است که با چند ترقه‌بازی بخواهیم آن را از دست دهیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پیرو حکومت امام زمان (عج) است و تا مادامی که آن حضرت پرچم‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به تمام بدخواهان این نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم، بر آن عهدی که بستیم، هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان کوچک‌ترین حرکت و تحرکی را داشته باشند و با آن‌ها تقابل می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم رهرو شهیدان و آن سبک‌بالان عاشق باشیم.

کد خبر 608993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.