آسیب به ۴۳ اتوبوس و ۲۵ خودروی آتش‌نشانی تهران در ناآرامی‌های اخیر

شهردار تهران درباره خسارت‌های وارد شده به شهرداری این کلان‌شهر در ناآرامی‌های اخیر، گفت: در این مدت ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری و ۵۴ ایستگاه اتوبوس دچار آسیب شد، همچنین به ۲۵ دستگاه خودرو آتش نشانی شهر تهران خساراتی وارد شد که یک دستگاه از این خودروها به طور کامل در آتش سوخت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در حاشیه آئین آغاز احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن درباره خسارت‌های وارد شده به شهرداری تهران در ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: این ظلم زیادی به مردم شهر تهران است که یک عده‌ای اعتراض را تبدیل به آشوب می‌کنند.

وی گفت: در ناآرامی‌های اخیر ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری و ۵۴ ایستگاه اتوبوس دچار آسیب شد، همچنین ۲۵ دستگاه خودرو آتش نشانی شهر تهران دچار آسیب شد که یک دستگاه از این خودروها به طور کامل در آتش سوخت.

شهردار تهران تصریح کرد: تمام خسارت‌ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده‌ایم و قرار است به دستگاه قضائی منتقل کنیم.

وی با اشاره به آغاز ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن، گفت: کل مجموعه ساصد ۱۷ هکتار است که ۱۱ هکتار از این پروژه به ساخت بوستان اختصاص پیدا می‌کند و طبق تفاهم با وزارت دفاع، مقرر شد ۲۰۶۰ واحد مسکونی در این مجموعه ساخته شود.

زاکانی اظهار کرد: پروژه ساخت مسکن که امروز _شنبه نهم مهرماه_ عملیات احداث آن در منطقه ۱۳ آغاز شد، برای کارکنان وزارت دفاع است و ۱۱ هکتار آن در قالب پارک با رویکرد تأمین سرانه‌های هفت گانه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، همچنین تمام امکانات آموزشی در شش هکتاری که در اختیار وزارت دفاع قرار دارد، سرانه‌های خدماتی مانند آموزشی و سلامت تأمین می‌شود.

وی تاکید کرد: هر کاری که برای سازندگی در تهران انجام می‌دهیم، اتفاق بزرگی را در شهر رقم می‌زند؛ تمام موضوعات ترافیکی در این پروژه دیده شده است و اتفاق بزرگی در منطقه ۱۳ محسوب می‌شود.

کد خبر 608985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.