۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
ضرورت ارتقای سطح ایمنی قم

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: شاهد کاهش ملموس حوادث هستیم که لازم است تا برخی پاساژ و مراکز اقامتی ناایمن نیز اخطاریه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را جدی بگیرند و در مسیر رفع موارد خطرآفرین اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند اظهار کرد: کلانشهر قم اکنون با برخورداری از ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی از نظر سرانه‌های تعریف شده ایمنی، وضعیت استانداردی دارد.

وی با اشاره به روند بلندمرتبه‌سازی در قم، ادامه داد: با توجه به توسعه احداث ساختمان‌های بلند در قم، لازم است تا تجهیزات سازمان آتش‌نشانی نیز به اقتضای آن به روز و تکمیل شود.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث ایستگاه مادر و مرکزی به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح کشور است، این ایستگاه در مساحتی حدود ۹ هزار مترمربع با تعریف کاربری‌های مختلف حوزه امداد و نجات می‌تواند نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی شهر داشته باشد.

وی با اشاره به نقش کارکردی ورود سازمان آتش‌نشانی به ایمنی خانه مسافرهای شهر، تصریح کرد: از زمان ورود این سازمان به حوزه ایمنی این مراکز، شاهد کاهش ملموس حوادث هستیم که لازم است تا برخی پاساژ و مراکز اقامتی ناایمن نیز اخطاریه‌های این سازمان را جدی بگیرند و در مسیر رفع موارد خطرآفرین اقدام کنند.

کد خبر 608970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.