ضرورت نوسازی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی اهمیت دارد و این سازمان باید بهترین تجهیزات و امکانات را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید اخوان امروز _شنبه نهم مهرماه_ در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، با اشاره به اهمیت تجهیز و حمایت از نیروهای آتش‌نشانی، اظهار کرد: احساس امنیت روانی و آرامش بین شهروندان یکی از مهم‌ترین اصول حکمرانی و برنامه‌ریزی‌ها بوده که یکی از ابعاد مهم آن مسئله آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

وی با اشاره به اینکه حضور میدانی و مجاهدت نیروهای آتش‌نشانی در بروز حوادث مختلف در شهر، مؤثر بوده است، ادامه داد: در تمام حوادث مترقبه و غیرمترقبه آتش‌نشانی در میدان است و نقش کلیدی و مؤثری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی اهمیت دارد و این سازمان باید به‌روزترین تجهیزات و امکانات را داشته باشد تا بتواند خسارت‌های ناشی از انواع حوادث را به حداقل ممکن برساند.

وی با اشاره به موضوع ایمنی و رعایت مقررات ملی ساختمان، تصریح کرد: نصب دستگاه‌های اعلام، اطفای حریق و سایر ملزومات ایمنی برای کاهش خسارت‌های مالی و جانی نیز باید جدی گرفته شود تا علاوه‌بر ارتقای ایمنی، مبحث امداد و نجات نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسد.

کد خبر 608963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.