لزوم بازدید از پروژه‌های عمرانی و رفع معضلات موجود

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: مسئولان مدیریت شهری شهرکرد از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری مرکز استان بازدید کردند تا معضلات موجود را بررسی و پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری با بیان اینکه احداث ساختمان منطقه دو شهرداری شهرکرد با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زیر بنا در چهار طبقه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی پیمانکار تا ۱۵ مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری (مدظله) به استان، ساختمان منطقه دو شهرداری تکمیل و در راستای خدمت‌رسانی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تلاش سرپرست شهرداری شهرکرد و کارکنان شهرداری که برای عمران و توسعه شهری قابل است، تصریح کرد: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است و توسعه شهری با تلاش و همدلی محقق می‌شود.

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه شهر شهرکرد به عنوان مرکز استان روند رو به رشدی در حوزه جمعیت دارد و دارای بیشترین نرخ مهاجرت است، اظهار کرد: می‌طلبد به تناسب جمعیت‌شهری زیرساخت‌های خدمات‌رسانی نیز در آن تقویت شود.

وی تصریح کرد: هدف از این بازدیدها ارزیابی عملکرد یک سال گذشته حوزه شهری در بخش عمرانی است.

به گزارش ایمنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد، فاطمه بیگی عضو شورای اسلامی و عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد از پروژه‌های احداث ساختمان منطقه دو شهرداری، تعریض مسیر تپه نورالشهدا و شهرک منظریه شهرکرد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و روند پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

کد خبر 608910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.