جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حضور چهار تیم از اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان امروز و فردا _شنبه و یکشنبه، نهم و دهم مهرماه_ با حضور ۱۲ تیم از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. نکته جالب این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال حضور چهار تیم از اصفهان است که اگر منتهی به انصراف ذوبی‌ها از لیگ نمی‌شد در این فصل از رقابت‌ها شاهد حضور پنج تیم از اصفهان بودیم. در ادامه آخرین وضعیت این تیم‌ها را بررسی می‌کنیم:

سپاهان؛ مدافع عنوان قهرمانی

تیم هندبال سپاهان فصل گذشته با هدایت مجید رحیمی‌زاده که یکی از افراد سرشناس هندبال است موفق شد به مقام قهرمانی برسد و در بخش آقایان باشگاه تنها تیمی شود که مقام آورده و به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرده است.

محمدرضا ساکت برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال به منظور تقویت تیم قصد داشت که یک مربی خارجی به کادر فنی به تیم اضافه کند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است و به نظر می‌رسد تا حدودی این موضوع منتفی شده است. برای این فصل از مسابقات هندبال سعید پورقاسمی، یاسین کبیریان‌جو، میلاد قلندری، محمد کیانی، علی‌رضا کاظمی، عادل اسدی، محمدرضا امیری، متین صفوی، صابر حیدری، وحید مسعودی، کامیار طاهری، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، شهاب صادق‌زاده، افشین صادقی، محمد سیاوشی، رضا توکلی، سعید برهانی و محمدرضا صادقی برای سپاهان به میدان می‌روند.

جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

از نکات قابل توجه اردوگاه سپاهان موضوع تمدید قرارداد کادر فنی است که به نظر می‌رسد انجام نشده یا اگر هم این اتفاق رخ داده از طریق رسانه‌های باشگاه منعکس نشده است. این درحالی است که تیم هندبال سپاهان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فردا _یکشنبه دهم مهرماه_ به مصاف زغال‌سنگ طبس می‌رود.

سپاهان نوین؛ تلاش برای حضور در جمع چهار تیم

تیم هندبال سپاهان نوین فصل گذشته با سرمربیگری شهداد مرتجی، اولین حضور خود رد لیگ برتر هندبال را تجربه می‌کرد که این تیم با بازیکنان بومی خود موفق شد در رده پنجم لیگ جای بگیرد و اگر کمی خوش شانس تر بود، امکان حضور در جمع چهار تیم می‌توانست برای تیم دوم سپاهان رقم بخورد. البته این تیم پشتوانه‌ای برای تیم هندبال سپاهان شناخته می‌شود که به بازیکنان جوان فرصت دیده شدن می‌دهد. گفتنی است همچون کادر فنی سپاهان، شهداد مرتجی هم به صورت رسمی معرفی نشده است.

جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

محمدحسن خادمی، ابوالفضل لطفی، ابوالفضل قاسمی، امیرحسین صابری، مجید مسعودی، سیدآرمان بنی طباء، محمدمهدی بهنام‌نیا، علیرضا احمدپور، فواد فرهادی، محمدحسین صالحی، بهشاد فاتحی‌زاده، مهران حسینی، علیرضا پیرزاده‌اهوازی، رضا عزتی، علی مانیان، جهانبخش شیبانی‌زاده، علی خدارحمی، پارسا دهقانی، پوریا رئوفی و یونس نصیری امسال تیم هندبال سپاهان نوین را در لیگ برتر همراهی می‌کنند. تیم هندبال سپاهان نوین در اولین بازی امروز _شنبه نهم مهرماه_ به مصاف پیکان خراسان می‌رود.

گیتی‌پسند؛ تازه واردها

باشگاه گیتی‌پسند سال گذشته به دلیل حمایت از ورزش استان اصفهان و به درخواست جامعه هندبال اصفهان و وجود ظرفیت و پتانسیل این استان در لیگ دسته اول هندبال حضور پیدا کرد و به مقام سوم رسید که با مکاتبات فدراسیون هندبال و جمع‌بندی کارشناسان امسال به صورت قطعی در لیگ برتر هندبال حضور دارد. این تیم برای حضور در لیگ برتر یارگیری خود را دیر شروع کرد و با سجاد شیرازی، سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، امین‌حسین مظفر، کیارش طاهری، علی شیرانی، مسلم زلفی، علی صادقانی، جواد صادقی، محمد پیمان‌فر، محمد قاسمی، عارف رأفت‌نیا و مبین آبیار به توافق رسید و یک هفته مانده به شروع بازی‌ها کیوان صادقی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

بهزاد وقایع‌نگار به عنوان سرپرست، رسول کشانی به عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان مربی و حسین نظری به عنوان مربی در تیم هندبال گیتی‌پسند فعالیت می‌کنند. شاگردان صادقی در نخستین بازی خود فردا _یکشنبه دهم مهرماه_ میهمان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل پیش هستند.

هوانیروز؛ سربازان هندبالیست به خط شدند!

تیم هندبال هوانیروز که از بازیکنان سرباز تشکیل شده است دو فصل پیش در لیگ برتر هندبال حضور داشت، اما نتایج لازم را کسب نکرد و به لیگ دسته اول سقوط کرد. این تیم سال گذشته با هدایت کوروش غفاری به مقام دومی لیگ دسته اول هندبال رسید و مجوز حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کرد.

جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

هندبالیست‌های هوانیروز در اولین بازی خود فردا _ یکشنبه دهم مهرماه_ مقابل نفت و گاز گچساران قرار می‌گیرند.

ذوب‌آهن؛ خداحافظی برای همیشه؟

تیم هندبال ذوب آهن فصل گذشته با هدایت صادق شاه‌نشین به مقام سوم لیگ برتر دست یافت. باشگاه ذوب آهن برای فصل جدید این رقابت‌ها به دلیل مشکلات مالی و نبود پتانسیل چند تیم از اصفهان در لیگ برتر هندبال تصمیم گرفت این تیم را منحل کند. البته روزهای گذشته صحبت‌هایی درخصوص بازگشت این تیم به لیگ برتر هندبال به گوش می‌رسید که بیشتر شبیه به شایعه بود و چنین اتفاقی رخ نداد تا گاندوها بعد از مدت‌ها حضور در سطح برتر هندبال کشور با این رقابت‌ها خداحافظی کنند.

جمع اصفهانی‌ها جمع شد!

از سوی دیگر به نظر می‌رسد این تصمیم برای گاندوها مقطعی است و بیشتر به تصمیم مدیران کارخانه و باشگاه بازمی‌گردد. مشخص نیست در لیگ‌های آینده شاهد حضور دوباره این تیم خواهیم بود یا خیر.

کد خبر 608878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.