استقلال _ گل‌گهر سیرجان/ ژنرال به دنبال صدرنشینی

تیم فوتبال گل‌گهر و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال امروز _شنبه نهم مهرماه_ در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال

پخش زنده: شبکه سه

داوران: امیر عرب‌براقی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر، احمد محمدی

نتیجه آخرین دیدار: استقلال ۲ _ گل گهر ۱

زنگ خطر برای پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال با کسب سه برد، دو مساوی، یک باخت و ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آبی‌پوشان پایتخت در هفته ششم لیگ برتر مقابل نساجی قرار گرفتند که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دادند. شاگردان ساپینتو اگر موفق شوند گل‌گهر را شکست دهند، ۱۴ امتیازی می‌شوند و رقیب اصلی سرخ‌ها نام می‌گیرند، اما اگر ببازند امکان سقوط تا رده پنجم جدول را دارند.

استقلال _ گل گهر سیرجان/ ژنرال به دنبال صدرنشینی

از سوی دیگر صالح حردانی، سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی حضور داشتند که به تمرینات استقلال بازگشتند و وضعیت حضورشان در زمین مشخص نیست.

سرمربی استقلال به دلیل عملکرد خوب سیلوا و غلامی در خط دفاعی برای بازی امروز روی نام سیاوش یزدانی خط قرمز کشید و باید دید کادر فنی در خصوص مرادمند چه تصمیمی خواهد گرفت.

ساپینتو با تمام بازیکنان خود به سیرجان رفت

پیمان بابایی یکی از بازیکنان تأثیر گذار استقلال که در بازی با نساجی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، روز گذشته در تمرینات حاضر شد و به نظر می‌رسد بتواند آبی‌پوشان را مقابل گل‌گهر همراهی کند. از طرف دیگر یامگا دیگر مصدوم استقلال هم آماده بازی شده تا ساپینتو تمام نفرات خود را برای بازی با گل‌گهر داشته باشد.

صدر جدول در انتظار گل گهر

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تا اینجای لیگ برتر فوتبال سه پیروزی، سه تساوی و ۱۲ امتیاز به دست آورده که در رده دوم جدول قرار گرفته است. سیرجانی‌ها در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان رفتند که با تک گل رضا شکاری این تیم را شکست دادند. شاگردان قلعه‌نویی اگر استقلال را شکست دهند، ۱۵ امتیازی می‌شوند و در صورت باخت پرسپولیس به صدر جدول می‌رسند، اما در صورت شکست امکان سقوط تا رده پنجم جدول را دارند.

استقلال _ گل گهر سیرجان/ ژنرال به دنبال صدرنشینی

این درحالی است که مسابقاتی که یک طرف آن قلعه‌نویی و طرف دیگر استقلال بوده، همیشه جذابیت خاص خود را داشته است. این مربی تاکنون ۲۹ بار به عنوان سرمربی مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته که ۱۰ برد، ۱۴ باخت و پنج مساوی به دست آورده است.

گل‌گهر و استقلال فصل گذشته دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هر دو بازی را آبی‌پوشان با پیروزی پشت سر گذاشتند.

کد خبر 608873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.