تصویب لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان کرج

سرپرست شهرداری کرج گفت: با تصویب لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان، بخشی از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای حمایت از آتش‌نشانان به ثمر نشسته است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ایمنی و آتش‌نشانی و آغاز ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از همکارانی است که برای حفظ جان و مال مردم دل به آتش می‌زنند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان نمونه بارز قهرمانان بی‌ادعا هستند، ادامه داد: در زمان وقوع حوادث، آتش‌نشانان با ایثار و ازخودگذشتگی بالاترین خطرات را به جان می‌خرند تا کمترین آسیب به همشهریانی که به هر دلیل دچار خسارت شده‌اند، وارد شود.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه آتش‌نشانی شغلی پراسترس با فشار کاری بالا است، افزود: هر چند تمام همکاران در مجموعه مدیریت شهری تلاش دارند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند، اما واقعیت این است که جنس کار آتش‌نشانان متفاوت‌تر از سایر حوزه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان خانواده آتش‌نشانان نیز باشیم، تصریح کرد: همیشه این دلهره در خانواده آتش‌نشانان وجود دارد که عزیزان آنها بعد از مأموریت با سلامت به خانه بازگردند.

غفاری گفت: مجموعه مدیریت شهری در این دوره اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از آتش‌نشانان دارد و بخشی از تلاش‌های صورت گرفته در قالب تصویب لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان به ثمر نشسته است که امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 608855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.