انتقاد شدید کلوپ از سرمربی انگلیس!

یورگن کلوپ یک دفاع به حق از ترنت الکساندر-آرنولد به راه انداخته است و می‌پرسد آیا تا به حال دفاع راستی با مهارت او وجود داشته است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ یک دفاع به حق از ترنت الکساندر-آرنولد به راه انداخته است و می‌پرسد آیا تا به حال دفاع راستی با مهارت او وجود داشته است؟

کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز گذشته، جمعه، در مورد حذف الکساندر-آرنولد از تیم ملی انگلیس صحبت کرد و پاسخی به کسانی داد که از این بازیکن ۲۳ ساله انتقاد می‌کنند.

کلوپ به خبرنگاران گفت: "مهارتی که او دارد، برای تأثیرگذاری در مالکیت توپ، برای دفاع راست، دیوانه کننده است. نمی دانم آیا ما تا به حال چنین دفاع راستی دیده‌ایم یا نه. پاس دادن به اینجا، پاس دادن به آنجا، تعویض جریان بازی، ضربات آزاد، کرنر، تصمیمات هوشمندانه، تصمیمات سریع، و همه اینها. او یک فوتبالیست برجسته است."

"راستش، من آن را درک نمی‌کنم. آیا ما فقط می‌پذیریم که یک استعداد در سطح جهانی بر اساس یک چیز مورد قضاوت قرار می‌گیرد که در آن به اندازه سایر زمینه‌ها در سطح جهانی نیست؟ اگر او یک مدافع خوب نبود، بازی نمی‌کرد. او در همه چیز نقش دارد و خوب کار می‌کند. کاملاً خوب است.

الکساندر-آرنولد در تعطیلات بین المللی اخیر پس از ناکامی از حضور در لیست تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی‌های لیگ ملت‌ها با ایتالیا و آلمان، ناامید شد. گرت ساوتگیت پس از کنار گذاشتن او از تیم اعلام کرد که مرد لیورپولی؟ پشت سر دیگران، به ویژه کیران تریپیه از نیوکاسل است.

الکساندر-آرنولد زمانی که برای بازی‌های باشگاهی آماده شود، به دنبال بازگشت از ناامیدی خود در انگلیس است. لیورپول در لیگ برتر امروز، شنبه (از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت انگلستان) و ۱۷:۳۰ به وقت ایران، در آنفیلد میزبان برایتون است.

کد خبر 608842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.