لوکاس مورا به دنبال جدایی از تاتنهام

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند، که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه نهم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* پس از اینکه امباپه در تابستان قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد، مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، یکی از بازیکنانی بود که کیلیان امباپه در نقل و انتقالات اصرار داشت که جذب شود.

گاردین:

* چلسی به دنبال جذب کریستوفر انکونکو، مهاجم لایپزیگ در تابستان آینده است، در این میان گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه او قبل از تحت بررسی‌های پزشکی «مخفی» تحت نظارت کارکنان آبی‌ها قرار گرفته است.

* تام گلیک، رئیس بازرگانی چلسی، در ابتدا شکایت‌های ای‌جنت "کاتالینا کیم" را که در نهایت به اخراج دامیان ویلوبی، مدیر تجاری تازه منصوب شده انجامید، رد کرد.

سان:

* بارسلونا از زمانی که قرارداد در ژانویه منعقد شد، تنها ۲.۶ میلیون پوند از مبلغ ۴۸.۴ میلیون پوندی که برای فران تورس به توافق رسیده بود، به منچسترسیتی پرداخت کرده است و باشگاه‌های دیگری هم هستند که هنوز به‌خاطر معاملاتی که بیش از دو سال پیش انجام شده، بدهکار هستند.

دیلی اکسپرس:

* لوکاس مورا در ژانویه به جدایی از تاتنهام فکر می‌کند و اعتراف کرده است که سویا و انتقال به این تیم، او را شیفته خود کرده است.

* اگر باشگاه لاس پالماس صعودش به لالیگا را در این فصل تضمین کند، بارسلونا ممکن است ۵۳ میلیون پوند برای جذب آلبرتو مولیرو، بازیکن نوجوان آنها بپردازد، شرایطی که بند آزادسازی او را دو برابر خواهد کرد.

* لیورپول در حال برنامه‌ریزی برای انتقال استعداد هیجان‌انگیز نروژی "آندریاس شولدروپ" در تابستان ۲۰۲۳ است، و برای اینکه نقش مهمی برای تیمش ایفا کرده است، او را با ارلینگ هالند مقایسه کرده است.

دیلی میل:

* مدیران فرمول یک، تحت فشار قرار می‌گیرند که اگر ردبول به خاطر شکستن سقف هزینه در اولین موفقیت مکس ورشتاپن مجرم شناخته شود، عنوان قهرمانی سال ۲۰۲۱ را به لوئیس همیلتون واگذار کنند.

* هالک پس از مواجه شدن با انتقادات "غیرقابل قبول" از سوی هواداران باشگاه اتلتیکو مینیرو، تهدید به ترک این باشگاه برزیلی کرده است.

* جان فیوری می‌گوید پسرش تایسون تا سال ۲۰۲۳ با آنتونی جاشوا مبارزه نخواهد کرد زیرا شکست برای تیمش "بحران مالی" خواهد داشت و تاریخ پیشنهادی آنها در دسامبر، با مبارزه با لوئیس اورتیز، اندی رویز یا فیلیپ هرگوویچ پر خواهد شد.

سان اسکاتلند:

* رنجرز می‌ترسد جان سوتار، مدافع آسیب دیده، پس از عمل جراحی روی آشیل، تا سال ۲۰۲۳ برای بازگشت به تیم اصلی در دسترس نباشد.

* سلتیک قبل از بازی در لیگ قهرمانان اروپا با لایپزیگ، با یک بحران مصدومیت دفاعی روبرو است و هر دو مدافع میانی گزینه اول آنها، کامرون کارتر-ویکرز و کارل استارفلت در تلاش هستند تا در اواسط هفته آماده شوند.

کد خبر 608841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.