قیمت گوشی نوکیا + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۹ مهر)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند نوکیا از قبیل Nokia G10 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار تلفن‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها نوکیا است.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند نوکیا در بازه ۲۴ ساعت گذشته بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل نوکیا

گوشی موبایل نوکیا مدل G21 TA-1418 دو سیم‌کارت

نوکیا مدتی است که در عرصه گوشی‌های هوشمند میان‌رده عملکرد مناسب و قابل قبولی را از خود به‌نمایش گذاشته است. نوکیا G21 هم یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده مقرون به‌صرفه و باکیفیت این برند است که در جایگاه یک گوشی میان‌رده، توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را دارد.

از نظر طراحی باید گفت که مشابه با طراحی در نظر گرفته شده برای نوکیا G21 را در بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده دیگر دیده بودیم که البته نوکیا سعی داشته تا طراحی کمی متفاوت‌تری را برای قرارگیری سنسورهای دوربین پشتی در نظر بگیرد. در نمای روبه‌رویی صفحه‌نمایش یک‌دستی را شاهد هستیم که به طراحی ناچ «واتردراپ» هم مجهز شده است. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

نوکیا G21 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون به‌صرفه شرکت نوکیا است که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده است. در نمای روبه‌رو صفحه‌نمایش یک‌دست و زیبایی با ابعاد ۶.۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD را شاهد هستیم که به لطف بهره بردن از نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسل 270ppi، توانایی ارائه عملکرد خوب و کاملاً قابل قبولی دارد. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل در کنار دو سنسور با رزولوشن دو مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسورهای دوربین سه‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل را در خود جای داده است. پردازنده میان‌رده Unisoc T606 هم این گوشی را همراهی می‌کند که سبب شده نوکیا G21 توانایی ارائه عملکرد مناسبی در اجرای نرم‌افزارهای محبوب و بازی‌های نه‌چندان سنگین داشته باشد، اما یکی از معیارها برای خرید یک گوشی میان‌رده، بهره بردن از باتری قدرتمند است. نوکیا G21 هم از باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت بهره برده که به ازای هر بار شارژ صددرصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند. قابلیت امنیتی و بسیار پرکاربرد حسگر اثر انگشت هم در قسمت کناری روی دکمه پاور قرار گرفته است.

دانلود لیست قیمت نوکیا (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 608778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.