مدافع منچستریونایتد دربی را از دست داد!

هری مگوایر به دلیل مصدومیت، در دربی منچستریونایتد و سیتی بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری مگوایر به دلیل مصدومیت، در داربی منچستریونایتد و سیتی بازی نخواهد کرد.

هری کین در پایان تساوی هیجان‌انگیز ۳-۳ مقابل آلمان در لیگ ملت‌ها، بازی‌ای که مگوایر مرتکب اشتباهات کشنده دیگری شد، فاش کرد که کاپیتان شیاطین سرخ پس از ضرب دیدگی پایش، با مصدومیت بازی کرده است. این مشکل، او را از سفر به ورزشگاه اتحاد باز می‌دارد، اما اریک تن هاخ از گران قیمت ترین مدافع فوتبال جهان حمایت می‌کند تا منتقدانش را پس از بازگشت به آمادگی کامل ساکت کند.

سرمربی شیاطین سرخ در مورد این مدافع میانی گفته است: "من باید او را رهبری کنم و از او حمایت کنم. من از او حمایت می‌کنم زیرا به او ایمان دارم. من می‌توانم ویژگی‌های او را ببینم. کیفیت بالایی در بازی او وجود دارد. تقریباً ۵۰ بازی ملی برای انگلیس انجام داده است، او پتانسیل بالایی دارد. همه ما به او ایمان داریم.»

در حالی که مگوایر در داربی روز یکشنبه غایب خواهد بود، تن هاخ با یک خبر خوشحال کننده رو به رو شده است که دو مهاجمش آماده رقابت هستند. او هنگام ارائه یک به روز رسانی از وضعیت جسمانی بازیکنانش، اضافه کرد: «آنتونی مارسیال تمام هفته با گروه تمرین می‌کرد، واقعاً از این وضعیت خوشحالم. مارکوس راشفورد نیز به تمرینات پیوسته است.

منچستریونایتد در ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده است و پیش از آن ۴ بازی متوالی را باخته است. آنها آخرین بار در آوریل ۲۰۲۱ تحت هدایت اوله گونار سولسشر پنج بازی متوالی لیگ را بردند.

یونایتد با کسب حداکثر امتیاز از چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر، اگر بتواند شروع بدون شکست آبی‌های آسمانی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را متوقف کند، به فاصله دو امتیازی سیتی خواهد رسید.

کد خبر 608736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.