عصبانیت شدید کونته از یک شایعه عجیب!

آنتونیو کونته از شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است وسوسه شود تا تاتنهام را ترک کند و برای دومین بار به یوونتوس برود، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتونیو کونته از شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است وسوسه شود تا تاتنهام را ترک کند و برای دومین بار به یوونتوس برود، انتقاد کرد.

مرد ایتالیایی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ سه سال را با بیانکونری سپری کرد و به آنها کمک کرد تا عنوان قهرمانی سری آ برای سه سال پشت سر هم کسب کنند و همچنین در ۴۲۰ بازی برای این باشگاه به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست. گفته می‌شود، با توجه به اینکه یوونتوس زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری با مشکل مواجه است و قرارداد کونته در تابستان آینده به پایان می‌رسد، او می‌تواند با پیشنهادی وسوسه کننده، به تورین بازگردد.

کونته که در تیم تاتنهام بر روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان تمرکز دارد، اصرار دارد که این‌طور نیست و به کسانی که تعهد و وفاداری او را زیر سوال می‌برند پاسخ داده است: او گفت: " این بی احترامی به یوونتوس و همچنین بی احترامی به من که برای تاتنهام کار می‌کنم، است.

زمان مناسبی (برای امضای قرارداد) وجود ندارد. ممکن است فردا باشد، یا شاید در آخرین هفته لیگ برتر باشد. مهمترین چیز برای من و باشگاه این است که بفهمیم می‌خواهیم با هم ادامه دهیم و در همان مسیر حرکت کنیم. در زمان مناسب بهترین تصمیم را خواهم گرفت. در این لحظه، من واقعاً خوشحالم.»

کونته در نوامبر ۲۰۲۱ هدایت تاتنهام را در دست گرفت و آنها را در اولین فصل خود به جمع چهار تیم برتر رساند. اسپرز که در این فصل، رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، روز شنبه در دربی با همسایه اش آرسنال در ورزشگاه امارات به میدان خواهد رفت.

کد خبر 608705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.