تفاوت آیفون پرو و آیفون پرو مکس به بیشترین میزان می‌رسد

یکی از افشاگران معروف اعلام کرده است که اپل در سال آینده میلادی مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون را بیشتر از قبل متمایز می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌نظر می‌رسد که تقاضا برای گوشی ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو مکس بسیار زیاد است. مینگ چی کو، افشاگر معروف محصولات اپل اعلام کرده است که محبوبیت آیفون ۱۴ پرو مکس ممکن است اپل را برای افزایش تفاوت‌های بین مدل‌های پرو و پرو مکس از آیفون ۱۵ ترغیب کند. شرکت اپل احتمالاً قابلیت‌های خاصی را صرفاً در مدل پرو مکس قرار خواهد داد تا مردم به تهیه گران‌ترین مدل از آیفون علاقه بیشتری نشان دهند.

به گفته مینگ چی کو شرکت اپل از شرکای خود درخواست کرده است ظرفیت تولید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را افزایش دهند، زیرا تقاضا برای این گوشی زیاد است. این افشاگر در جدیدترین توئیت خود اعلام کرده است که ۶۰ درصد از افزایش ظرفیت تولید آیفون‌های پرو به مدل پرو مکس اختصاص دارد. به نظر می‌رسد که اپل از بعضی تامین‌کنندگان خود درخواست کرده است خط تولید آیفون ۱۴ را به مدل‌های پرو اختصاص دهند.

به ادعای مینگ چی کو تقاضا برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس بسیار کمتر از حد انتظار است. البته این موضع تعجب‌آور نیست زیرا مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ شباهت‌های بسیاری زیادی به آیفون‌های سال گذشته دارند. افشاگر بلومبرگ چند روز پیش مدعی شد اپل به جای آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۵ اولترا را عرضه می‌کند تا تفاوت‌های بین آیفون‌های سه دوربینه ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بیشتر از همیشه شود. براساس شایعات، شرکت اپل در آیفون ۱۵ برای اولین بار از درگاه USB-C استفاده می‌کند و مدل‌های پرو به لنز پریسکوپی مجهز خواهد شد.

کد خبر 608685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.