مانیتور گیمینگ QD-OLED جدید رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ QD-OLED جدید با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Alienware که برند گیمینگ تابعه شرکت دل است، مدل ارزان‌تر مانیتور ۳۴ اینچ خمیده QD-OLED خود را رونمایی کرده است. این مانیتور در ابتدا روز هجدهم اکتبر وارد بازار چین می‌شود سپس هشتم نوامبر در دسترس ساکنان ایالات متحده و کانادا قرار می‌گیرد. مانیتور جدید Alienware که AW3423DWF نام دارد از قابلیت G-Sync Ultimate انویدیا پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن از AMD FreeSync Premium Pro استفاده می‌کند.

در مانیتور جدید Alienware نرخ نوسازی از ۱۷۵ هرتز به ۱۶۵ هرتز کاهش پیدا کرده است. این مانیتور دارای پنل QD-OLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۳۴۴۰ پیکسل است و از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کند. محصول ذکر شده دارای دو درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه DisplayPort 1.4 است. بهره‌مند شدن از نسبت تصویر ۲۱:۹ به این معنا است که مانیتور جدید Alienware مخصوص بازی‌هایی است که می‌توان آن‌ها را در حالت فوق عریض تجربه کرد.

Alienware اعلام کرده است که کاهش ضخامت مانیتور گیمینگ AW3423DWF نسبت به مدل قبل باعث می‌‎شود که این محصول راحت‌تر روی دیوار قرار بگیرد؛ مانیتور جدید تقریباً ۱۰ میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبل است. مدل قبلی که AW3423DW نام داشت، کیفیت تصویر بسیار خوبی داشت. پیش‌بینی می‎‌شود که AW3423DWF نیز تجربه بصری لذت‌بخشی را ارائه دهد.

کد خبر 608682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.